Gå til innhold

lekegrind - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det aktuelt å ha lekegrind? Hvor stort var barnet når dere tok den bort? (Vi har en sånn baydan som går fra vegg til vegg, så den er ganske stor..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt det til noen av ungene. Syns de kan få utfolde seg fritt.

Skrevet

Jeg brukte lekegrind til eldstebarnet for å skille hund og barn litt av og til, men hadde en sånn med dør på som stort sett sto åpen. Ungen satt ofte å lekte inni der, men med døren åpen ;) Ble nesten mest en stor lekekasse jeg kastet lekene i om kvelden..

De neste tre ungene brukte jeg det ikke i det hele tatt til.

Skrevet

Frem til gå-alder... og litt etter =) Men den har kun vært i bruk i kortere perioder om dagen. I begynnelsen ligger babyen der med leke-uroen sin og kikker (mest for å komme opp fra kaldt gulv og bøss og støv som storebror drasser med seg rundt og et sted hvor lekene er.

Denne gangen blir den mer som et fristed fra kattene og storebrødrene. Hvis de styrer for mye og slik..... + opp fra kaldt gulv, er veldig kaldt her på vinteren.... (kun på gulvet)

Skrevet

Min er 2 år og 4 mnd, vi har edn ennå vi:) Men det er fordi han bruker den som seng på dagtid også syntes han og søsteren at det er gøy å leke hus i den nå (med teppe over).

Har ikke vært snakk om å bruke den sånn at han ikke skal kunne utfolde seg fritt, men det har vært veldig greit å ha han der når jeg feks dusjet når han var mindre, når jeg vasket eller liknende. Han trivdes veldig godt i lekegrinda si da han var baby:)

Skrevet

Frem til de klatrer ut av dem. Veldig greit å ha om du må noe uten å kunne ta med deg barnet (f.eks. ta ut noe varmt av ovnen osv. Ikke gunstig med en 1-åring i hælene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...