Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Hei Vurderer å ta restyline eller botox i sinnarynken, som er veldig synlig hele tiden. Hun hos hudpleien sa at botox kunne gi bedre resultat, men den varer kortere enn restyline. Så er litt usikker på hva jeg skal velge. Har ikke vært til konsultasjon hos sykepleieren enda. Regner med hun kommer med råd, men vil høre om noen har prøvd det også :-) Så blir glad om noen har erfaring å komme med :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Har begge deler:) Botox i sinnarynken mellom pannen, og restylane under øynene og i noen rynker rundt munnen. Er vel ikke helt fornøyd med botoxen, og kommer ikke til å ta påfyll. Rynken blir bort men du blir "lam" i panna over rynken også. ser merkelig ut når jeg hever øyenbrynene, litt sånn the joker i batman aktig:) Søsteren min syntes at det var veldig fint da, og fikk lyst til å gjøre det selv. Restylanen er jeg kjempefornøyd med. Den fylte ut rynkene akkurat sånn jeg ville, kommer garantert til å gjøre det igjen. Under øynene kjente jeg ingenting, men det gjorde dødsvondt i rynkene rundt munnen. Botox var også helt smertefritt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Hørtes dyrt ut, men det er jo en luksus :-) Hva tenker du om panna, siden du ikke var fornøyd med botoxen? Er det et alternativ å prøve restyline? Har du hatt det lenge? Hudpleieren sa at restylinen kunne vare fra 6 - 12 mnd, botox 3-5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå