*3 prinsesser* Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Uff, har de siste dagene fått noen skikkelig ubehagelige kynnere...Har vært sliten, virker som de kommer fortere da?
*mamman til tw og bi* Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 samme her.har hatt vonde kynner siden uke 19.får de ofte på jobb og ved overanstrengelse og når jeg går på tur.vondt ogll irriterende.de sier at de blir verre for hvert barn,stemmer godt her i hvertfall.......
*3 prinsesser* Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Ja, det er sikkert noe i det med at de blir verre for hvert barn....vet du om man bør ta hensyn til dem og roe ned, eller er det bare å forsette i samme tempo? Det siste hadde vært best, men vil jo ikke utsette mini for noe negativt....
*mamman til tw og bi* Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 det er nok ikke farlig..men om de kommer ofte,jamt og er veeeldig vonde bør du kontakte jm.men ikke uvanlig når vi venter nr 3 at det er plagsomt.jeg er 24 uker i dag og jobber fortsatt 100% i en veldig hektisk jobb,går og står hele dagen,kansje ike idielt men prøver en stund til å holde tempo oppe...
mammatetogansketette:)) Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Hadde MASSE kynnere med nr. en. Fikk da klar beskjed om å roe ned når de kom- ble etterhvert også delvis og helt sykemeldt pga disse... og kynnerne mine var ikke vonde heller, bare veldig ubehagelig da magen ble steinhard. Med nr. to hadde jeg omtrent ingen kynnere- så her stemte det ikke med flere kynnere jo flere barn... fikk derimot av noen jordmødre høre at det var normalt siden det var så kort siden siste sv.skap at musklene enda var "slappe" etter nr. en- ??? En annen jm sa at de ikke egentlig vet hvorfor kynnerne varierer så mye- både i styrke/ hvor de kjenns osv, osv.--- så ikke vet jeg.. I alle fall kom de til meg mere når jeg var sliten, etterhvert tålte jeg "ingenting" og hadde nesten konstante kynnere noen dager, selv om jeg knapt gjorde noe... Det værste var forøvrig for meg å vaske kopper og å kjøre bil, da kom de garantert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå