Gå til innhold

Grrrr. Nå er jeg SUR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben fylte nylig 40 og skulle ut og feire med kompiser i går. Han sa at han bare skulle ut en liten tur og lovet at han ikke skulle bli sen. Men da jeg våknet klokka 3 i natt, var han fortsatt ikke hjemme, og han svarte ikke da jeg prøvde å ringe. Vet ikke når han kom hjem, men han var skikkelig full og snorket som et sagbruk. Jeg måtte legge meg på stua for å få sove. Nå har jeg stått opp med lillegutt, mens han fortsatt sover. Vi hadde planer om å kjøpe ny sofa i dag, men det ser det ut til at jeg bare kan glemme; han kommer til å sove til langt på dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han feiret nylig 40-årsdagen sammen med kompisene sine.

Sofa'n kan vente, slutt å vær så jævla egoistisk!

Skrevet

Du overreagerer her. Gubben har vært ute med kompiser for å feire at han har hatt rund dag. Gi ham litt slack!

Skrevet

Noen som har stått opp på feil bein i dag?? Ha ha..

Skjønner godt at du blir sur, dere hadde lagt planer for dagen og han sa han ikke skulle bli sein. Da kunne han heller sagt det som det er, at han kom til å dra'n helt ut og komme hjem seint.

Men Hei, dagen er ikke over ennå ;)

Skrevet

Ja, men han sa at han ikke skulle bli sen. "Bare en liten tur" sa han. Og han visste godt at vi hadde planer i dag.

Hi

Skrevet

Blir du sur pga han er ute litt for lenge når han feirer sin egen dag? Han er da 40 år, og må få være ute hvor lenge han vil, og du skjønner vel at når han har det kjekt ute med kompiser blir han litt lengre ute?

Det er da ingenting å bli sur for, butikkene er åpen lenge ennå!

Skrevet

Rolig nå Simba..... :o) Klokka er ikke 10 en gang - møbelebutikkene har åpent i lang lang tid enda.

Skrevet

Han kommer til å sove ennå, og vi har langt å kjøre, så det blir ikke noen sofa denne helga.

Hi

Skrevet

Kommer til å sove lenge ennå, mente jeg

Hi

Skrevet

Offa meg så synd det er på DEG! Kanskje du heller kunne servert han en god frokost på sengen som en gave til 40 åringen??? At han koste seg i går har vel ikke noe med en sofa å gjør?

Når min 40 åring hadde bursdag så feira vi med en dundrendes fest med gode venner.

Du høres rett og slett ut som ei snerpe som ikke tåler at han er i fokus 1! Kveld

Ikke misforstå, sjønner frustrasjonen pga planene, MEN det er ikke verdens undergang

Skrevet

Var ikke bare litt for lenge da. Vet ikke hva klokka var da han kom hjem, men det var kanskje i 4-5 tida. Greit at han skal ha lov til å feire, men det må da gå an å stole på ham og regne med at han holder avtaler?

Hi

Skrevet

Han hadde ikke bursdag i går. Er flere uker siden. Vi feiret selvfølgelig på dagen.

Hi

Skrevet

Men herregud! Reise å kjøp sofa da! Han har valgt å sove, da får du velge helt selv! Vinn vinn

Skrevet

Du skriver jo ingenting i hovedinnlegget om at det er flere uker siden han hadde bursdag og at dere allerede har feiret han..? Jeg syntes du overreagerer ja. Trenger dere virkelig en hel dag for å kjøpe sofa? La nå mannen få sove ut, så tar dere handelen når han våkner:)

Skrevet

Om dere har en avtale hadde jeg nok blitt litt irritert også. MEN! Nå hater jeg folk som ikke klarer å gi beskjed på forhånd:-) Han kunne jo gitt beskjed om at feiringen tok litt av.

Du får ta det med et smil. Han hadde det sikkert koselig. Sofaen kan helt sikkert vente.

Du får heller si at neste gang må han si ifra.

Skrevet

En avtale er en avtale, så jeg forstår at du blir sur jeg. det handler ikke om at han hadde 40 årsdag eller at han bare var ute en tur på en vanlig fredag. de hadde en avtale, og avtaler skal holdes.

Skrevet

Jeg kan jo skjønne at du er litt sur siden dere hadde en avtale. Men han har sikkert hatt det skikkelig kjekt da, og (for en gangs skyld?) glemt avtalen.... Kjipt, men ingen krise. Vis litt storsinn og spør om han hadde det kjekt, og avtal ny dag for innkjøp av sofa.

No big deal.....i mine øyne.

Skrevet

Blir sansynligvis ikke noen sofa på deg i dag alikevel. Er få sofaer som er på lager og kan tas med hjem på dagen.

Skrevet

Hei.. Ville bare si at jeg har full forståelse for at du ble sur. Det hadde jeg også blitt.

Skrevet

jøsses..... stakkar mann som har ei så vrang kjerring som deg!!!

Skrevet

Ja en avtale ER en avtale, men herregud da menneske... Har du aldri vært ute på byen f.eks før? Har man innenbords så går klokka som det suser, ikke alltid lett å følge med på tiden vettu. Til og men mannen min sliter med det. Jeg gjør det, men vi gidder ikke å avtale tid når vi er ute alene. Vi vet med begge at vi kan stole på hverandre OG vi vet storstett alltd sånn ca at partneren går ihvertfall ikke ut alene, men med venner jeg VET hvem er og at de passer på hverandre sånn at den ene ikke sovner i grøfta eller at det skulle skje noe forferdelig. Kan jo skje, men det er svært få sjangser for det;)

Skrevet

Gå inn og vekk han og spør om han skal være med og kjøpe sofaen, hvis ikke han vil det så sier du nei vel, da drar jeg og kjøper sofaen;) så drar du med deg ei veninne for og kjøpe sofa:D

Skrevet

Jøjemeg!

Mannen er 40 år gammel, han var ute med kamerater i går og det ble mye morsommere enn han først tenkte. Han koste seg og hadde det gøy, men siden han hadde lovet kjærringa å kjøpe sofa i dag måtte han ha sagt hadet til kameratene klokka 12?

Selvfølgelig kunne han sendt en mld om at han ble sen fordi de hadde det så gøy, men herregud, du er ikke mammaen hans!

Skrevet

Skjønner godt du ble sur jeg. Feiring eller ikke, har man sagt man kommer tidlig hjem så kommer man tidlig hjem. Slikt er egentlig en prinsippsak for meg, avtaler skal holdes, i det minste gir man beskjed hvis de brytes. Våknet en gang opp til mannens tomme side av sengen eller han hadde vært ute, det va skikkelig ekkelt! Han hadde sovet over hos en kamerat, noe som er helt greit, men ikke uten å si ifra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...