Gå til innhold

Sinnsyke magesmerter i natt


lille-my-april

Anbefalte innlegg

Jeg våknet litt før kl.2 i natt med noen magesmerter fra h......

Det var så grusomt at tårene tilslutt fossa. Det var en konstant smerte, og noen sekunder det ble enda verre innimellom. Det varte vel i rundt en time tror jeg.

Flere som opplever dette?

Nå har jeg hatt vondt i magen snart en hel uke med menslignende smerter og da (noe jeg forstår er helt normalt).

Jeg er 4+6, og jeg kjenner plenty nok til å være så tidlig på vei synes jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt akkurat sånne smerter som du beskriver. Våknet om natten av sykt sykt vondt i magen og hold på å besvime av smertene da jeg prøvde og gå på do:/ det ga seg etter omtrent en time som du sier. Jeg ringte legen min morgenen etter og forklarte smertene til sekreteren som tok telefonen, og fortalte at jeg også vanelig vis hadde litt murringer som jeg viste var normalt, men at disse smertene var bare helt forferdelige. Hun små lo av meg og sa at det var helt normalt. Følte det faktisk litt nedvergende der og da og følte at jeg ikke ble tatt seriøst. (var 5 uker på vei da) skal til første kontroll på mandag ... Men føler meg heldigvis helt fin nå:) har forresten ikke blødd noe heller...så har slått meg til ro med at alt er ok. Forhåpentligvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det inntrykket jeg har fått etter å ha lest litt rundt på nettet, at det skal være normalt. Alle reagerer jo forskjellig. Det er min første gang som gravid, så det medfører en del ekstra bekymringer tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker positive tanker:) tror nok alt er som det skal:) synes bare det var litt "ubehagelig" og føle at jeg ikke ble tatt på alvor. Skulle gjerne fått en forklaring for hvorfor man kan ha så sterke smerter- sånn bare for og berolige meg selv litt. Fikk flere og mer beroligene svar på nett enn hos legen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de var ikke akkurat så veldig imøtekommende når jeg ringte til legen den dagen jeg testa positivt heller. Jeg sa jeg ville bestille en time pga positiv graviditetstest. Så da fikk jeg bare til svar at jeg fikk ikke komme til lege før jeg var 10-12 uker på vei. Så spurte jeg om hvordan jeg skulle vite når jeg var det. Det var en frekk stemme i andre enden som sa "d må du jo bare rekne deg frem til". Makan til fjas. Men jeg kunne få komme å dobbelsjekke at utslaget var posititvt dagen etter. Å plutselig kunne jeg få komme til lege når jeg ville likevel. Men da hadde jeg jo godtatt at jeg måtte vente en stund, og roet meg litt.

Jeg spurte om magesmerter når jeg tok testen, men hun dama der kunne jo ikke svare meg på en ting. Ga meg en bok, og det var det. Så jada.. Legetime 14 oktober. Føler det er lenge til... Men det går vel fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant...! makan til tull. Tenker det blir andre boller når vi kommer inn til legen jeg;) Han/hun kan ihverfall svare på det vi måtte lure på:) Blir nok litt mer rolig bare av det og ha vært der også:) At han/hun (forhåpentligvis) sier at alt virker normalt osv..:) 14. okt ja, hvor langt er du på vei da? jeg fikk time ganske tidlig jeg, er 7+5 til mandag når jeg skal til legen.. følte det var en evighet til da jeg bestillte for 3 uker siden men det gikk jo fort alikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei i dag. Så er ikke kommet så langt enda. Men når jeg telte ukene frem til 14.oktober, så viser det seg at hu geita som satt opp timen til meg ikke kan telle heller. Jeg sa når datoen for siste mens var. Jeg er 12+5 når hun har satt opp timen til meg. Så jeg skal ringe legekontoret i morgen og få flyttet den litt lenger frem.

Klarer nesten ikke vente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... sneik meg inn på profilen din også. Og jammen føler jeg at jeg er seint ute :P hehe...

Nå er det ærlig talt derfor vi prøvde når vi egentlig mente vi hadde vært for kort tid sammen. I oktober har vi vært sammen i 2 år. Men vi har allerede klart å bygge et hus sammen også som vi flyttet inn i i februar. Så her går det fort i svingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe trenger jo ikke å være negativt det! (har snik tittet på din profil også) Du viste nok godt hva du så etter da du fant ham tenker jeg, imens jeg ikke ante hva jeg så etter i en mann/(gutt;) ) da jeg tilfeldigvis fant ham som kun 17 år. Hadde ingen forhåpninger om at vi skulle få det så bra sammen:) men her er vi, kanskje litt tidlig ute ifølge andre, men akkurat passe for oss:) tror nok det er helt individuelt fra par til par når det passer og få barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...