Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Du mener stamme som i A-a-a-a-a-ap? Stemmer ikke AP i år, og har heller aldri gjort det. Ræva politikk, som helt har ødelagt Norge og gjort oss til et land av snyltere og unnasluntere!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Er Norge virkelig et så dårlig land å leve i? Synes vi har det bra her jeg. Folk som syter over hvor dårlig stelt det er i Norge, er seriøst bortskjemt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Usikker.. Er for eksempel veldig glad for at vi har det som vi har det i Norge med tanke på sykehus, tannlege osv.. Da kan jeg gjerne betale litt skatt! Tenk bare på 22.juli
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Jo visst har vi det bra i Norge. Men vi har en befolkning som kommer til å være fullstendig ute av stand til å takle evnetuelle dårligere tider. Vi er blitt late, egoistiske og fullstendig uten evne til å ta ansvar. Vi må importere arbeidskraft fordi halve arbeidsstaben er på en eller annen form for stønad. Syns jeg ser overskriftene i VG den dagen en finanskrise eller annen elendighet virkelig rammer landet: "Silje (36) raser: NAV uten vilje til å utbetale finanskrisestønadfortortogsvie - drømmen om Mallorca går i grus" "Haakon (23) i sjokk: Har kjærlighetssorg, og Nav forlanger at han til tross for dette tar seg en jobb"
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Når det er snakk om tannlege er det virkelig en bra ordning? Mange som ikke tar seg råd. Sykehus har du sett hvordan det står til? Har vært på flere sykehus i Europa de er mer oppdatert enn oss. Men, vi liker jo å kalle oss for verdens beste land. Hva med alle skattene? Trenger ikke å se lenger enn til våre nærmeste før du får det meste billigere, og jeg snakker da om varer de har kjøpt fra oss. Nei, jeg stemmer ikke AP.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Aldri i livet, AP har ødelagt landet vårt! Jeg er reinhekla FRP'er og stolt av det
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #10 Skrevet 20. august 2011 Nei,aldri! For en gjeng med hengehuer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå