Gå til innhold

Arg...lørdagskosemat? Anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke taco, burritos eller fahitas og heller ikke pizza eller lasagne, wok eller kyllinglår. Jeg liker ikke biff og resten liker ikke fisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gryterett og en god salat eller hjemmelaget hamburger med tillbehør.

Skrevet

Jaktgryte? :) Med kjøttdeig, bacon, sopp og løk?

 

Eller min favoritt:

 

Koteletter, poteter, løk, gulrot og paprika (grønnsakene opphakket i passe store biter) Krydret med paprikakrydder, salt og pepper, alt stekt i steikovnen med masse melange.

 

Er SYKT godt, spesielt med rømme til :)

Skrevet

Kotelettene kan også byttes til annet kjøtt om ønskelig, men det er lurt å steke de litt på forhånd før grønnsakene tilsettes, slik at de ikke blir rå inni :)

Skrevet

Bakt potet med noe godt oppi

Spekemat,eggerøre,potetsalat

Reker

Pastasalat med skinke/kylling/bacon

Gryterett

Hamburger med chips

Grillmat

Pløsegryte

Ostesmørbrød

Karbonadesmørbrød

Løvstek

Sagetthi

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...