Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Ikke taco, burritos eller fahitas og heller ikke pizza eller lasagne, wok eller kyllinglår. Jeg liker ikke biff og resten liker ikke fisk..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Hva med gryterett og en god salat eller hjemmelaget hamburger med tillbehør.
Mortilbarn Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jaktgryte? Med kjøttdeig, bacon, sopp og løk? Eller min favoritt: Koteletter, poteter, løk, gulrot og paprika (grønnsakene opphakket i passe store biter) Krydret med paprikakrydder, salt og pepper, alt stekt i steikovnen med masse melange. Er SYKT godt, spesielt med rømme til
Mortilbarn Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Kotelettene kan også byttes til annet kjøtt om ønskelig, men det er lurt å steke de litt på forhånd før grønnsakene tilsettes, slik at de ikke blir rå inni
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Bakt potet med noe godt oppi Spekemat,eggerøre,potetsalat Reker Pastasalat med skinke/kylling/bacon Gryterett Hamburger med chips Grillmat Pløsegryte Ostesmørbrød Karbonadesmørbrød Løvstek Sagetthi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå