Gå til innhold

Satser på å havne her


m_lin

Anbefalte innlegg

Positiv graviditetstest i går og i dag, så får krysse fingrene for at dette sitter.. ifølge iphone appen får jeg mens om to dager og det føles veldig fjernt at jeg er gravid nå siden jeg knapt merker noe, men strimmel testene viser vel rett de.. ;) ifølge kalkulatoren blir det en 1.Mai baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer line!! Min var svak positiv i dag og så den lille tvilen om at det var feil på testen jeg tok i går er borte:)

Er dette ditt første barn? Det er min første, men har en ste-datter på 8 år.

Gøy å se at vi er like gamle.

 

Håper det går bra med alle oss som har sneket seg inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Dette blir min første! Hadde kjemisk graviditet forrige måned, og mensen kom en dag for sent, noe som vil si mandag denne måneden, men streken var mye sterkere denne gangen, så håper det sitter nå! Jobber på kontrakt og dette er min siste sjanse i forhold til å få penger om jeg ikke får fornyet kontrakten, så må holde meg unna spontanabort statistikk sider på nettet for det gjør meg bare mer nervøs hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir engstelig av å lese om alle som spontanaborterer, men vi må prøve å være positive:)

 

Er litt usikker på når jeg har termin. Terminkalkulatoren på nett sier 3. mai mens iPhone app'en sier 30 april. Ganske sikker på hvilken dag befruktningen skjedde så tror 3. mai er mest riktig.

 

Selv har jeg ikke fast stilling, akkurat ferdig med et vikariat. Heldigvis er det ikke noe problem å få ekstra akter (er sykepleier). Vurderer å søke på to stillinger nå, men litt usikker. Ville du opplyst om at du er gravid? Tror ikke jeg kommer til å gjøre det, men føler det er litt "slemt" og ikke si noe:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på termin selv, spottet en hel uke før jeg fikk mens sist måned, så blir litt usikker på dagen jeg egentlig fikk mens. Leste at spotting kunne være lavt progrestron så kjøpte Wild Jam denne måneden, og har visst funket det..

 

Tenkte å si det til sjefen om 3 måneder. eller etter ultralyden i uke 17.. skal få låne ei t skjorte av ei venninne hvor det står "Er ikke feit, er gravid" og bare ha den på meg på jobb.. :) Jobber som designer, så det er ikke kjempe akseptert å bli gravid. På forrige jobben min ble ei gravid og sjefen ble veldig sint, på den nye jobben var det ei som gikk ut i permisjon etter et år, og noen ble litt sure for at hun "planla" det i forhold til kontrakt, og nå har jeg gjort det samme hehe

en av guttene som mente det har ei dame som ble uplanlagt gravid før han hadde jobbet der et år, så nå han har ikke noe han skulle ha sagt. trur han fikk seg et stort sjokk :P

 

Hvordan skjuler du det med fester og sånt? På jobben skal vi ha tequila fest, og det er ikke så lett å skjule som med alkoholfri øl.. får shotte vann eller eple juice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet også i mange dager før siste mens, synes hele forrige mens var veldig rar. Men tok el test som viste at jeg hadde det tirsdag for nesten to uker siden. Ganske sikker på at befruktningen skjedde den dagen, hadde festeblødning natt til lørdag forrige uke.

 

Når det gjelder festing er ikke det noe voldsom stort problem. Har flyttet til en ny by hvor jeg ikke kjenner så mange... og vi er veldig ofte borte i helgene. Drikker generelt ganske lite, og veldig sjelden sprit. Planen er å kjøpe vin med skrukork. Gi den til samboeren min og fylle opp flasken med alkoholfri:) Vet om flere som har gjort dette med stor suksess. Ikke like enkelt med øl, men går jo an å bytte ut sprit med vann f. eks.

 

Du finner nok på noe lurt:)

Hvor i verden befinner du deg da? Jeg bor i Ålesund, men kommer fra østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin med skrukork er en god ide:) får ta å teste ut den i helga, ellers får jeg vel bare shotte vann hehe Jeg er fra Trondheim og bor i bergen. Allerede dagen jeg fikk positiv test så kom det jeg ventet å høre.. hvorfor drikker ikke du?? Du er jo trønder? Så det blir litt vanskeligere for meg fremover hehe

 

Har hittil tatt 7 tester hehe alle positive da, tok en test i morrest, og mente den var litt svakere, så tok igjen en test i kveld, og den var knall rød nesten som teststreken så er ikke i så mye tvil lengre.. Kjøpte tester på dealextreme.com og de koster bare et par kr stykke..

 

men tvingte meg til trening i dag, bare sånn i tilfelle, men tok ikke så hardt i :) må komme meg i form nå, kan være lurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...