Gå til innhold

Er det mulig og skrive værre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja trur liker den sangen, etter da hørt oss dg, tenke litt mer etter syns dn e bra ;-) mn man må lytte til tekst så syns mn dn sangen e bra =)

kanskje tar dn sangen oss dg morn, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;) tenkte mest på at det mangler jo ord inni der...

Ja trur Æ liker den sangen, etter da VI hørtE DEN oss dg, tenke litt mer etter SÅ syns Æ dn e bra ;-) mn man må lytte til tekst så syns mn dn sangen e bra =)

og mn for både MEN og MAN... hmm...

Skrevet

Jeg hater SMS-språk!! Skriver selv på dialekt i sms og på fb, men seriøst, jeg skriver alle bokstavene som blir uttalt, minst!.. Det ser jo ut som man har iq på 65 når man skriver som i eksempelet ditt!

Skrevet

Men seriøst... "Et det mulig og skrive værre"? Det skulle vært en Å der. Og "verre" skrives med E.

Skrevet

det var jo poenget da 0146... er det mulig :P

Skrevet

Det hadde jeg aldri skjønt, siden overskriften ikke har noen grammatisk nevnt sammenheng med teksten i innlegget overhodet. Er det mulig, lissom.

0146

Skrevet

språk, gammatikk, skriving henger mye sammen. er ikke bare staving som er å skrive..

Skrevet

Slike feil som jeg skrev i overskriften så forstår man det vertfall...

Og hvorfor skal jeg sitte og bry meg så veldig om jeg skriver feil eller ikke, jeg ekke på skolen akkurat... ;)

En ting og skrive dialekt eller sms språk... Men dette var jo helt på tryne.

Hilsen HI

Skrevet

JA!!!

Hentet ut fra en status til en bekjent på facebook:

en kvær handling har en kosniskvens vi alle har fåt 2 bin å stå på et hode å tenk med å før di av oss som e gutta har vi fåt enda et bitelite hode melom beina som vi av å til tenk med så treikse her e å stå på di to beina å tenk med det rete hode så slip konsikvensan å bli så stor noen væna komer å noen må desvære gå :P

Så.. Svaret på spm. ditt er; Ja.

Skrevet

08.36: Det tok meg sju minutter og en gryende hodepine å lese den statusen...måtte starte på nytt flere ganger. Får jeg foreslå at vedkommende får rettskrivningsordbok til jul?

Skrevet

Haha, kunne vært en god idé! Men vet ikke om han kan lese den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...