Gå til innhold

Skal jeg vekke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt på 2 som "akkurat" har sluttet med dagbleie. Ingen uhell de siste to ukene heller.. I natt ville han sove uten bleie, så han har sovet siden kl 7, da bare i truse. Jeg går å legger meg nå, også lurer jeg på om jeg skal vekke han og sette han på do. Han snakket mye om at han skulle vekke meg i natt om han måtte tisse, men nå vet jeg jo ikke om det blir gjort heller.. :P

Mange tenker sikkert, "dette må du jo finne ut av selv", men jeg har aldri vært med på dette før, så jeg vet rett og slett ikke.. =) Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke vekke han, men ta han på toalettet og sett han der, så tisser han nok i søvne :) Gjorde det en stund med jentungen her når hun slutta med nattbleie :)

Skrevet

hmm.. ja, det kan jeg prøve på! Får litt vondt av han om jeg skal drive å vekke han når han sover så søtt:) Takk for svar!

Skrevet

Det er nok lurt og følge han på do den første tiden når han slutter med nattbleie.

Og ellers pass p at han ikke pøser drikke før han legger seg eller har tilgang til drikke på rommer(fks glass vann eller flaske vann) man skal ikke trenge drikke på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...