Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Leverte inn bilen idag fordi sentrallåsen gikk til helvete på nøkkelen så vi fikk da ikke skrudd av alarmen uten å la den ule seg ferdig. Gikk heller ikke an å skru den av innenifra. På verkstedet idag satt jeg en time å venta før butikkfyren kom ut. Han sa at de fikk ingen av nøklene til å funke, kupelyset funka visst ikke osv. Overhørte også at han sa til han som hadde jobba på bilen at han skulle slenge på en service selvom jeg ikke hadde bedt om dette. Jeg fikk beskjed om at de måtte sette opp ny time for bilen for de fikk ikke av alarmen eller noenting og de fikk ikke gjort det før i midten av september. I kveld sa en kamerat at han skulle prøve å koble ut alarmen så da dro vi opp og henta bilen (den stod ute). Alarmen skrudde seg ikke på og kupelyset funka. Altså de har ordna det, men prøvde å få meg til å ta en time til og slenge på en service! Siste gang jeg setter bilen på det verkstedet med mindre det er noe alvorlig galt med den!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Kjipt å oppleve sånn ikke-service da!! Måtte le litt og da..lenge siden jeg har lest om skurker som ikke var med i Donald :-))
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 ....Å alle som jobber på nav kan ingenting. Alle som jobber i butikk er sure. Alle helsesekretærer er bedrevitere
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 ikke glem barnehagepersonalet, som bare sitter og sladrer og drikker kaffe hele dagen...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Du la ikke merke til at hun skrev "bilverkstedET" du? Altså ikke alle bilverksteder, men dette spesifikke. Det blir litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Ojsann noen som er litt gretne på fredda`n?? Kjempekjedelig å få den behandlingen av et verksted. Man leverer jo bilen der fordi man ikke klarer å fikse det selv og forventer da en viss service.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Beklager er litt trøtt, leste det i flertall. Derfor jeg skrev som jeg gjorde ang nav, butikk og helsesekretærer. Da trekker jeg det tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå