Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Hei, min 6 år gamle sønn har begynt og legge merke til og le av mine pupper. Er det på tide og slutte og være naken foran han da? når begynte dere og dekke dere til?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 jeg har bare en på 3 per nå, så har ikke hatt problemstillinga enda men tenker jeg dekker meg til når jeg føler det er naturlig, eller når barnet begynner å bli pinlig berørt av å se mamma naken
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Har jente på 7 år, men det blir jo noe annet. Dekker meg ikke til.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Jenta mi er snart 7, og jeg er fortsatt naken foran henne. Altså, jeg gjemmer meg ikke hvis hun kommer inn på badet og jeg står naken. Sove naken kommer jeg nok aldri til å slutte med, men det kan hende jeg investerer i en badekåpe snart som jeg kan slenge over meg på morningen Forøvrig har jeg ikke problem med å se min egen mor naken selv, og jeg er 27
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Synes det er greit å dekke seg til når ungen begynner å vise sjenanse for det selv. Fram til skolealder ser jeg ingen grunn til det, de er jo med i fellesdusjer osv. Hvis en har døtre, så trenger en jo ikke gjemme seg da
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Jeg dekker meg ikke til foran barna. De er 11, 3 og 1 år. Men jeg løper heller ikke naken rundt i huset. Jeg er naken i dusjen og jeg sover med truse og t-skjorte. Hvis de vil unngå å se meg naken får de slutte å buse inn på badet når jeg dusjer. Min 3 åring har sett og bemerket både pupper og bind, men det gjorde hun på 11 da hun var liten også. Det går over etter en stund. Gutter er jo ofte slik at det som er litt rart eller uvant må tøyses med.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Har to gutter på 10 og snart 4, og her er alle vant med å se hverandre nakne. Alle sover nakne, så om morgenen treffes vi på veg til badet o.l. og vi er ofte likt på badet siden vi bare har ett. 10 åringen er sjenert ute blant andre, men hjemme tenker han nok ikke over det! -han nektet å løpe naken ute alt som 2,5 åring da, så det er ikke sånn at han sprader rundt i offentlighet!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Jeg dekker meg stort sett til. Sover med t-skjorte og truse. Det er ingen krise om barna får øye på en pupp altså, men jeg er faktisk aldri helt naken foran de (2 og 4 år). Jeg føler meg ikke komfortabel med det rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Gutten min på 18 mnd får latterkrampe og peker på tissen til pappan sin om de skal dusje seg, og han storler og trykker på puppene mine om han ser de også Hehe.. 6 år.. Hm, ja. Kommer an på om du føler det er ubehagelig ?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 aner ikke, har bare en 3åring jeg. sikkert når han selv vil skjule seg og ikke vil vise seg naken. da skal jeg nok ikke vise meg naken jeg heller
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Når du skriver nakne.. mener du splitter naken? Alle sammen? Jeg får meg ikke til å sove naken.. og får ikke meg til å legge jenta mi på 3 år uten truse heller.. Er det vanlig å sove HELT naken? Føles ekkelt her.. sånn fysisk ekkelt.. utflod osv.. (ikke seksuelt ekkelt osv).. Jeg sover kun i trusa..men har dog den på...
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 Splitter nakne, ja Alle sammen, ja Nå er jeg ikke veldig plaget med utflod, og når jeg har mens sover jeg selvfølgelig med truse og bind... Og om vi låner andre sin seng, bruker jeg også undertøy. Skjønner virkelig ikke hvordan/hvorfor det er ekkelt å sove naken i sin egen seng! Vi har jo normalt god hygiene, og skifter på sengene hver uke. Bare et spørsmål, står du opp og kler på deg etter å ha hatt sex med mannen din om kvelden?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Jeg har ikke barn, men jeg er snart 24 år og mamma dekker seg fortsatt ikke til.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 Jeg har en 5 åring, dekker meg ikke til
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 Jeg kommer nok aldri til å gjøre det. Jeg sover naken og det kommer jeg til å fortsette med, er det syke barn i hus som ligger i senga har jeg noe på meg siden det er greiest når det må springes mellom senga og doen endel ganger. Men ser ungene meg på badet naken får de bare se meg, jeg dekker meg ikke til. Om de ikke kan være i samme rom som meg naken får de enten vente med å komme inn eller gå på den andre doen. Jeg er vokst opp i ett hus der ingen bryr seg om andre er naken på badet. Nakenhet er helt naturlig og ikke noe spennende. Mine unger kom bort til meg i sommer da vi var på hytta: mamma, kom bestefar inn på badet når du var naken der? Jeg: ja det gjorde han, jeg var i dusjen så han så meg ikke. Ungene: det var rart. Jeg: slik gjør jo dere også når jeg dusjer, er det så rart? Ungene: nei, det gjør vi ofte. Mine to stebarn er ganske anderledes, de dekker seg til. Ingen får se de nakene, men om andre er nakene på badet når de går inn der så gjør det de ingen ting.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #16 Skrevet 20. august 2011 Det gjør vel ikke noe om han legger merke til og ler av puppene dine. Ser ikke noen grun til at du skulle dekke deg til av den grunn. Foreldrene mine viser seg fortsatt nakne for meg om det faller seg sån. Det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #17 Skrevet 20. august 2011 Anonym over her... Ja jeg gjør faktisk det:P Tar på ren truse etter å ha rengjort meg etter sex.. klarer ikke å ligge med sæd heller nei.. Mannen min sover gjerne naken..men jeg får helt noya av d..Føler jeg blir svett i skrittet.blir så varm i løpet av natta..+ at jeg alltid har utflod da..er vel mest d. Var ikke noe kritikk altså Tutt1-2-3... =) Full respekt for andre som sovner nakne... jeg bare klarer det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå