Gå til innhold

En uke over termin!


VEmilia

Anbefalte innlegg

Har ikke fått noen flere beskjeder utenom det nei, men tar ikke med bagen, bor bare 10 min unna så da får pappan værsego´ bare dra hjem og hente den hvis det skulle skje noe, hehe. Og han blir med i morgen, har fått fri fra jobb:) Satser på at han får lov til å bli med av legen også. Blir spennende! Men nå har jeg sittet her med det jeg tror er starten på rier siden 16 tida, dvs de er sjeldne, men øker i styrke, men er jo førstegangs så aner jo egentlig ikke hvordan er rie føles..*krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi så spennende, høres jo ut som rier hvis de stiger i styrke og de kommer med jevne mellomrom. Hadde jo vært superdeilig om du fødte i natt og slapp og dra på overtidskontroll imorgen. Vet ikke helt jeg heller. men de fleste sammenligner det med mensensmerter, og noen får kraftige tak i korsryggen. Krysser fingrene for deg! Her merker jeg ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med ca 5-7 min mellomrom og det er menssmerter ganget med ca 10;) Kjennes mer ut som en krampe som sprer seg fra nederst i magen til bak i korsryggen og litt nedover lårene i ca 40-50 sek så håper dette er starten på noe! Takk for fingerkryssing, jeg krysser mine for deg også og håper at i natt er natten for begge! 8-10 dager over er mer enn nok nå! Nå er det vår tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig lovende ut! Da bør du ringe ABC :) man skal vel ringe når det er ca 5-10 min mellom hver rie.. Høres iallefall ut som den lille jenta endelig er klar for å se dagslys :) Ja, når man er over en uke over så er det virkelig vår tur til å få fart på sakene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner nesten med at du snart er på vei til ABC jeg, så må bare ønske deg masse lykke til!!! Håper alt går bra og at du får en fin opplevelse :) Gleder meg til å høre fra deg igjen. Håper det blir min tur imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske det var så vel;) Ringte dem og fikk beskjed om å spise og legge meg..prøvde å legge meg og slappe av, men var ikke så lett..har dabbet litt av igjen, så dette kan nok bli en lang natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, men riene er like sterke og kommer med like kort mellomrom? Når fikk du beskjed om å ringe tilbake? Får håpe det går fortere enn at du må ligge med dette i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er like sterke, men kommer mer sjeldent, håper at det bygger seg opp igjen utover kvelden. Kan hende det er bebisen som lurer meg litt også, tullejenta:p Skulle ringe tilbake når jeg ikke klarte å være hjemme mer eller hvis det var noe mer jeg lurte på. Fikk egentlig ikke noe konkret svar, hun virket litt stressa. Er ikke lett å være førstegangs når alt er nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får vi håpe :) He he, hun har vel ikke helt bestemt seg enda. Nei, det er sannelig ikke lett, alt er nytt og man har tusenvis av spørsmål. Håper de snart bygger seg opp igjen! Sikkert tåpelig spørsmål, men er det veldig vondt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker de godt ja, men er ikke alle som er like vonde, i teorien skal de vel bare bli sterkere og sterkere og gjøre mer og mer vondt, spent på hvordan det vil føles etterhvert! Men det er jo en smerte som fører til noe fint om ikke annet:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) Man må nesten bare tenke at snart får man endelig se den lille babyen, og smertene går jo over. Trodde aldri at jeg skulle si det, men jeg gleder meg til å få smerter jeg også! Dette blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Istedetfor overtidstime ble det 16,5 timers aktiv fødsel for meg. Det verste og beste jeg har opplevd! Fødehistorie kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Vermilion. Jeg sendte deg en melding i innboks, har du fått den? Det ble overtidstime på meg og så igangsetting med ballong først, så modningstabletter og deretter ca 22 timers fødsel. Tøft, men gud for en fantastisk opplevelse å bli mamma! Håper alt står bra til med deg og den lille, spent på å få høre hvordan fødselen din gikk :) Det ble jo altså ikke abc på meg da siden jeg ble satt igang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...