Gå til innhold

Her er det sikkert mange "interiør damer";)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst å pusse opp gangen og trenger noen tips. Vi har tapet i gangen, kan jeg da male rett over eller må tapetet rives av først?

Hvilken farve skal vi velge?, hva med karmene? Gangen er passe stor. Hva kan jeg ha på veggene? (bilder, malerier e.l) Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp noe grunning for tapet som du bruker først, det gjorde vi på soverommet, ble bra det :) personlig ville jeg valgt hvite karmer og en lys farge i gangen.. ville ikke hengt opp så mye på veggen ,men kanskje hatt noe grønne planter og noen litt røffe lysestaker på veggen ?? finnes mange slike krakker med kurver under også, som man kan slenge et skinn på eller puter, skaper en lun og koselig stemning nå i høstværet :) lykke til.

Skrevet

Kommer litt an på rommets form da, men ville valgt hvite lister (mye enklere om dere skal bytte farge på veggene igjen også siden hvitt går til alt) og en litt lys farge på veggene.. Selv har jeg dilla på litt jord-farger osv om dagen, særrlig beige! Selv har vi lys toscana ( litt beige på en måte med litt gult i) på veggene i gangen og hvite lister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...