Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 en liten musebaby! Den lever...den er ikke såret eller noe. Hva gjør jeg ed den a?? Den er så redd stakkar!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Slipp den ut, mens du holder katta inne.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Slipp den ut, og la katten din bli igjen inne. Så klarer den seg nok, og har lært at pus er nifs.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Den er så liten jo! Den piper og piper... den klarer ikke gå ordentlig fordi den er så liten! Hvor er dtreoliti i Norge liksom... Herregud så teit..ei lita mus liksom!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Dyrepoliti??? Herregud menneske, ring dyrlegevakta da vel! Klarer ikke gå ordentlig fordi den er så liten, er du sikker på at ikke pus har skadet den da. Klart den piper og piper, den vil til mamman sin. Slipp den ut, så kanskje de finner hverandre igjen!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Skjønner deg hi.. jeg syns samboeren min var grusom idag som drepte et helt sånt bol med babyedderkopper...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Den er ikke skadet. Jeg får vel bare slippe den løs..Har lagt den i en eske med en genser oppi så den ikke fryser... Baff....dakkar liten..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Er det rart den piper og er redd? her kommer det en kjempe og putter den i en eske med genser oppi. Nei, slipp den ut til mamman sin!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Ååååå hun prøver jo bare å være snill!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 En musebaby vil aldri kunne overleve uten mora si, ¨så den vil jo bare dø om du slipper den ut. Det er jo ensbetydende med en langsom død, enten fryser den ihjel, eller sulter ihjel. Knekk nå heller nakken på den, så den dør fort og slipper å ha vondt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Jeg måtte jo gjøre noe da! Det er så mye katter her,så turte ikke slippe den da.... Venter litt litt så er han fri..enn så lenge!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 hva hjelper det å vente? skjønner dette er en kjip situasjon. bra du er snill med den og ikke dreper den da men sett den fri, moren leter sikkert etter banet sitt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Ja, for det er jo ikke på natten de sultne kattene kommer ut....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 uf den kommer jo til og fryse ihjel
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 musen r pels, det er sommer og mus lever ute. me men for all del. ha den i en eske. gir du han mat/van? va spiser en babymus? mm?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 Dette er grunnen til at jeg ikke vil ha katt. Flotte fine dyr på alle måter, og fabelaktige jegere, men jeg hater det at de må torturer offeret sitt så veldig før måltidet kan starte. Ut fra det jeg vet om katter, så skader de offeret sitt såpass at den videre leken ikke innebærer noe risiko for at offeret skal klare å flykte. Det går en hårfin grense mellom å være og ikke være, og det vet katten. Og for den som lurer så er jeg selvfølgelig klar over at dette er normal adferd hos en katt og at det ikke handler om ondskap. Men for offeret er det ille uansett og jeg liker ikke at dyr lider unødig uansett størrelse og fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå