Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg har kjøpt inn en del ting for å lage en scrapbook. Men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal begynne. Jeg må vel nesten ha et "tema"? Skal handle om familien (meg, samboer, min sønn og vårt felles barn) Men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal starte...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Hvilke dekorasjoner har du kjøpt inn, da? Kan de deles inn i temaer?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Jeg har kjøpt inn masse forskjellig så er mye jeg kan gjøre. Tenkte litt på ferier, men jeg er så lite oppfinnsom. Trenger litt hjelp for å komme igang:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Hvis det er sommerferie, kan du selvsagt bruke symboler fra strandaktiviteter, sol, blå himmel, sport, softis og lignende. Og ha en fin ramme rundt?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 jeg kan vel det:) Men hva andre slags temaer kan jeg velge da? Jeg får liksom ikke fyllt opp en hel scrapbook fra sommerferien...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Når jeg sitter og gjør slikt går jeg utifra hva som skjer på bildene og ser hva som passer til. Når vi er på ferie og andre ting sparer jeg på alt mulig rart, noe brukes i albumet mens endel kastes. Nå som ungene har blitt litt større syns de det er kjempegøy at jeg har limt inn armbånd de har hatt når de har vært på lekeland. Merkelapp som var på en ting de kjøpte som var fin, togbiletter og annet. Utifra farge på bildene velger jeg hvordan farge jeg skal ha på papiret og annet stæch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå