Gå til innhold

Hjelp, mannen har begynt å planlegge nummer 3..

Anbefalte innlegg

Mannen har bestemt seg.

Vi skal ha barn nummer 3.

Nå har han begynt å prøve å overtale meg.

"Kjære du er temmelig smart. Har god utdannelse, og god jobb. Alt for mange dumme får alt for mange barn. Det er nesten vår plikt å få flere. Må føre dine gener videre"

Men for å være helt ærlig.

Kan jeg ikke være så snill å få lov til å få ut nummer 2 av magen FØR man begynner å snakke om nummer 3?

Jeg har også en karriere å tenke på.

Vi strevde veldig med å klare nummer 2, er ikke sikker på om jeg orker en nummer 3.

Har også begynt å bli litt "gammel".

Fortsetter under...

Må le! :-) "Alt for mange dumme får alt for mange barn. Det er nesten vår plikt å få flere. Må føre dine gener videre."

Du er klar over at IQ ikke nødvendigvis er det samme som intelligens ?

Får håpe det var sagt med en humoristisk tone.

He, he, denne var morsom. Mannen min ventet i det minste til nr 2 var ute, og etter en forferdelig langdryg fødsel med mye smerter, sa han: Dette må vi gjøre en gang til!!!! Ja, det ble en til, 2 år senere, superenkel fødsel, så sånns sett var det jo greit.

Annonse

Hehe, ja ikke sant.

Jeg er 35 år og gravid i uke 25. Vi brukte 3 år på denne, og 1 år på den første.

Tror egentlig han prøver å overtale meg til å ikke begynne med mini-pillen igjen etter fødsel.

Jeg har egentlig ikke begynt å tenke så langt en gang enda.

HI

Jeg er gravid i uke 22 med nr 4 nå! 34 år. Og nr 4 var det nok jeg som var mest ivrig på, men det som er morsomt er at mannen er mer interessert i graviditeten nå enn den forrige. Kanskje fordi vi begge synes at 4 er nok. :)

Lykke til!

Hilsen 19.34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...