Gå til innhold

Hjelp, mannen har begynt å planlegge nummer 3..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har bestemt seg.

Vi skal ha barn nummer 3.

Nå har han begynt å prøve å overtale meg.

"Kjære du er temmelig smart. Har god utdannelse, og god jobb. Alt for mange dumme får alt for mange barn. Det er nesten vår plikt å få flere. Må føre dine gener videre"

Men for å være helt ærlig.

Kan jeg ikke være så snill å få lov til å få ut nummer 2 av magen FØR man begynner å snakke om nummer 3?

Jeg har også en karriere å tenke på.

Vi strevde veldig med å klare nummer 2, er ikke sikker på om jeg orker en nummer 3.

Har også begynt å bli litt "gammel".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le! :-) "Alt for mange dumme får alt for mange barn. Det er nesten vår plikt å få flere. Må føre dine gener videre."

Du er klar over at IQ ikke nødvendigvis er det samme som intelligens ?

Får håpe det var sagt med en humoristisk tone.

Skrevet

Det var sagt i en humoristisk tone, ja.

HI

Skrevet

Hva er litt gammel da HI????

Skrevet

He he han har virkelig valgt rett tidspunkt for planlegging av familieforøkelsen!

Skrevet

He, he, denne var morsom. Mannen min ventet i det minste til nr 2 var ute, og etter en forferdelig langdryg fødsel med mye smerter, sa han: Dette må vi gjøre en gang til!!!! Ja, det ble en til, 2 år senere, superenkel fødsel, så sånns sett var det jo greit.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant.

Jeg er 35 år og gravid i uke 25. Vi brukte 3 år på denne, og 1 år på den første.

Tror egentlig han prøver å overtale meg til å ikke begynne med mini-pillen igjen etter fødsel.

Jeg har egentlig ikke begynt å tenke så langt en gang enda.

HI

Skrevet

Jeg er gravid i uke 22 med nr 4 nå! 34 år. Og nr 4 var det nok jeg som var mest ivrig på, men det som er morsomt er at mannen er mer interessert i graviditeten nå enn den forrige. Kanskje fordi vi begge synes at 4 er nok. :)

Lykke til!

Hilsen 19.34.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...