Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Vi har fått et ark fra SFO der vi må fylle ut hvem som får lov til å hente datteren vår uten noen nermere beskjed. Til nå står det 10 navn på den listen og jeg har enda minst 5 personer som kan være aktuelle. Gjør det noe om det står så mange der? Det var jo ikke mer enn 3 linjer på atket til det bruket så jeg har jo fylt ut halve baksiden av arket. Er det vanlig at bare mor, far og kansje en person til henter?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Det vanlige er nok mor, far og noen besteforeldre. Jeg tror de aller, aller færreste har 15 personer som titt og tett henter barnet
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Dessuten trenger jo ikke alle 15 å stå på papiret. det er jo ikke verre enn å si på sfo "idag henter xx".
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Saken er at hun har mange venner og de vil ikke ha telefoner i løpet av SFO-tiden for å avtale at hun kan blimed noen hjem. Hvis vennenes foreldre/besteforeldre står på lappen blir ikke det nødvendig. Da kan bare de ringe meg og avtale og ta med seg jenta. Vi er vant til å ta besøk litt på sparket ettersom hva jenta har lyst til.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Aha, jeg trodde faktisk ikke vennenes foreldre trengte å stå der. Det trenger de nemlig ikke her. Siden de likevel er kjente på sfo. Navnene på lappen trodde jeg var personer som sfo-ansatte ikke kjenner, så ingen skal kidnappe barnet eller ta det med mot din vilje. Foreldrene til barnas venner kjenner jo de ansatte allerede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå