Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 er 11 uker idag.. pleeeeease la denne kvalme gå over snarest da. brukt sea band, funket ikke. får afipran og postafen nå, dette hjelper biiittelittegrann men sliter fremdeles pluss blir så trøtt at jeg må i seng rundt 8-9 hver kveld. er alene med 3 åring i tillegg så jeg sliter for å si det mildt! =(
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Med førstemann varte det til jeg var drøye 5 mnd på vei, da fikk jeg en ørliten pause før den var tilbake siste 3-4 ukene før fødsel... Med andremann varte det til uke 17-18. Mye lettere andre gangen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Er i uke 36 og spydde i dag, men kvalmen dempet seg betraktelig etter uke 12.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 med første varte kvalmen fra jeg ble gravid til ca uke 15. denne gang fra jeg ble gravid til uke 12:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Til uke tolv i alle mine tre svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå