Gå til innhold

Kynnere??


HeidiElisabeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kupp,har en del av dem... Og noen av dem er ikke så veldig behagelige...tok det opp med legen sist jeg var der og hun mente at jeg gjerne stresset for mye..så nå har eg gått hjemma og det hjelper:-) har fortsatt kynnere men ikke så ofte og intenst...

 

Hva me deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen dager er de her, noen dager ikke :) hehe.. Men det er ikke sååå ille enda heldigvis. Men sliter mest med beina mine, har så mye vann i leggene. Sprenger snart føles det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse kynnere, og det er verre med en gang jeg gjør noe..Er fullt sykemeldt pga.dette, var inne på sykehuset på kontroll og da fikk jeg flere sterke kynnere mens jeg var der så de fikk målt de og så at de stresset ungen en del. Men hva gjør man? Kan da ikke bare sitte i en stol å vente heller, det er jo noen uker igjen!! Men irriterende saker, grusomt bare det å gå seg en tur. Da strammer magen seg tvert og jeg ser ut som ei ku der jeg går.....Ubehagelig, men har vel ingen andre plager så jeg kan vel ikke klage...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, jeg har masse kynnere. Kommer hver dag i to-tre tida og det eneste som hjelper er å sitte i stresslessen eller legge seg. Jobber 80% ennå, så det eneste jeg gjør om dagen er å jobbe for så å dra hjem og ligge rett ut. Litt kjedelig når man har en treåring i huset også. Men det blir mye lesing og kosing med henne fortiden. Er jo bare for en periode, så det er jo bare å holde ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...