Gå til innhold

2.trimester:):):)


mamman til Anna07_4.mars.2012

Anbefalte innlegg

Da var jeg endelig over i 2 trimester! tjoho for en lykke! nå er det ikke lenge til hele mars klubben er der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hnmm, er jeg elendig i regning eller??? jeg har regnet meg frem til at jeg er 12 uker imorgen, trodde det var da jeg startet i 2 trimester...jeg har termin 2 mars.....så hvordan regner man egentlig og når starter 2 trimester????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følger bare kalenderen, men ser nå at du kan ha rett! thihi ennå jeg er flergangsfødene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå har jeg funnet ut av dette og jeg hadde rett. så du er i andre trimester nå du og;) når man er i uke 13 er man i andre trimester! Gratulerer med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

Jeg har "to" terminer, en som jeg mener er mer korrekt enn legens, og i følge "min termin" er jeg i 2. trimester i dag, men jeg regner meg litt mellom begge to siden 2. trimester i følge legens termin er på torsdag.

 

Alt vel så langt, så da går det ann å senke skuldrene litt og begynne å tenke seg i mammarollen om ikke så altfor, altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som er i 2. trimester! Jeg har en uke og to dager igjen... Det er nesten så jeg teller timer og minutter:) Tiden går så sakte!!! Føler jeg kan "slappe av" litt mer når jeg kommer dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opererer også med to terminer! er det noen som vet om vi kan endre termindatoen her inne på profilen??? er litt greit å bare forholde seg til en termindato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Da er jeg også kommet i andre trimester. Deilig å være ferdig med de første slitsomme månedene. Nå er det bare voksetiden igjen. Håper jeg får en liten mage denne gangen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker i morgen:).

 

først forteller vi det til den kommende storesøster. så kjører vi til svigers for helga og forteller dem det. mamma og pappa stikker vi innom på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...