Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Hun er så ufattelig høy på seg selv, og alt er bare "meg, meg, meg" når jeg prater med henne. Uansett hva vi prater om, så klarer hun å vri det til at det handler om henne. Hun blir sur hvis jeg sier i fra om at nå er "jeg lei av å prate om at du jobba på Hove i sommer," det er ikke SÅ stort som hun skal ha det til. Eller at hun spilte i en eller annen (kort?)film med Kristoffer Joner for et år siden eller noe sånt, med klassen sin. Eller at hun fikk skryt av en eller annen teaterdirektør for et eller annet tips hun hadde gitt. De tingene hun gjør bra, gjentar og gjentar hun i det uendelige.... Hun skylder meg masse penger hun lånte for et års tid siden, men jeg har ikke mast om at det skal betales tilbake siden hun har vært og er student, men så fikk jeg vite av mamma, som var uheldig og forsnakket seg, at hun tok opp et forbrukslån på 20 000 før sommeren. Hun kom krypende til meg for et par uker siden før jeg visste om dette lånet og spurte om hun kunne låne penger til flybilletten sørover til skolen, og jada, det skulle hun få. Antok at jeg ville få pengene tilbake når hun får stipend nå i september. Så fikk jeg vite at hun har dette lånet da på 20 000. Som hun har klart å bruke opp siden juni. Jeg har ikke konfrontert henne med dette siden mamma spurte om jeg kunne la det være siden hun forsnakket seg, og vil si det til søsteren min selv. Så, nå har søsteren min lånt til sammen 5500,- av meg. Jeg kunne sagt nei, men naiv som man er, tror en jo at familie betaler tilbake.. Godt å få ut litt frustrasjon! Nå skal jeg få ut enda litt mer ved å rydde før gubben kommer hjem :]
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Lov å bli lei av familien innimellom;-) Er helt normalt det.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Godt for deg å få det ut her inne - så slipper du kanskje å tenke så mye på det senere Det er helt normalt å bli drittlei av søsken innimellom, og jaggu forstår jeg din frustrasjon også! Og for å gjøre som søsteren din, jeg vrir dette over til meg selv: Jeg er lei av at søsteren min sender meg "send dette videre til 15 venner"-ting på facebook!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå