Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 hvor lang tid tar det fra du tar dem på til de virker?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Med en gang. Men er man super kvalm kan det hende de bare demper kvalmen litt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Har slike, og på meg funker det ikke. Kanskje fordi jeg ikke brukte dem riktig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Som min lege sa, da jeg spurte om jeg burde gå for det eller ingefær og peppermyntekapsler: Prøv begge deler. De er begge ufarlige, og en av dem virker helt sikkert. En annen lege i byen hadde visstnok forsket på armbandene, sa han. Resultatet sa at det var litt flere som mente de hadde virkning i forhold til placebo. Altså mer enn bare at de tror det virker.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 funket ikke på mg!! bruker postafen og afipran nå.. d hjelper litt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 jeg tok mine litt mer mot venstre på venstrehanda og mot høyre på høyrahanda. de klemmer på en måte mer da,vet ikke om det hjelper mot kvalmen men jeg kjenner "klemminga" og tenker litt på den istedenfor kvalmen hehe
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Jeg brukte slike når jeg var liten, har også prøvd det på min sønn. Har ikke fungert for noen av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå