Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Jobbe på lørdag og slappe av på søndag
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Skal sove, spise, rydde, vaske, shoppe, leke og sløve i sola. Vi har nettopp flyttet til en ny by så det er nok å henge fingrene i. Ja, også skal vi oppdagelsesferd for å bli litt kjent her. God helg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Vi har igrunn ingen planer. Vi skal kose oss hjemme og gjøre klart til nytt skoleår på mandag. Har en førsteklassing i hus også så hun klarer nesten ikke å vente. Vi skal muligens til noen venner og hjelpe til med ett hus de har kjøpt og pusser opp. Mulig på hytta en tur, men tror ikke det blir noe av.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Bryllupet til et vennepar i morgen, så skal vi til min mor på søndag, ungen vår skal overnatte der fra i morgen, så blir det middag og bursdags feiringen for min samboer som fyller 30 år i dag på søndagen =D Blir en fin fin helg, håper bare svangerskaps kvalmen holder seg i sjakk, ikke så delikat å sitte i en kirke å spy i pose
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 kal som vanlig være hjemme alene med barna mens mannen er på jobb (lei) men har invitert min far hit da, så vi finner vel på noe kos med barna vil jeg tro! ellers så må jeg vel gjøre noe husarbeid ser ut som det blir fint vær også gitt!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Skal ut å handle litt på salg. Ellers håper vi på finvær og grilling. En lengre gåtur tar jeg meg også. På søndagen blir det familiebesøk med ungene, mens mannen skal treffe kompiser. En rask runde med støvsuger blir det vel også.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 Bor rett utenfor Drammen, og denne helgen er det Elve-festivalen. Kunne tenkt meg å ta en tur, men regner med eksen og hans nye nek skal dit, så da styrer jeg unna. Tror jeg tar med barna på besøk til ei venninne i morgen, og koser oss hjemme på søndag =)
Omnipakk Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Kjøpe inn til, bake til og til slutt halde barnebursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå