lille sprelle Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Min erfaring etter flere par - helt normale.
The Bad Gal Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Til barn eller voksen? Jeg har et par, de er vel relativt normale på str, litt trang å komme inn i, så jeg valgte å ha litt ekstra å gå på, også mtp ullsokker. Vil tro det er det samme for barn. Men de er litt tunge da, det er det eneste negative jeg har å si om dem. (det mener jeg å ha hørt om barneskoene også.) Kamik er også et godt alternativ i samme stil. (for barn, men de er dyrere)
Libido- Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2011 Til barn ja. Har bestillt nå, så om de blir for tunge, så sender jeg de tilbake. Hater tunge barnesko..
Simply Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Vel, de vi kjøpte til barna i fjor var det rare størrelser på (de med ullinnlegg). Begge måtte OPP 3 størrelser. De til voskne var normale i str.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Hos oss har de vært litt små i str... Måtte opp 1 eller 2 str...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå