Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Med fare for å høres ut som verdens mest negativeste kvinne nå så føler jeg meg sånn også.. Er høygravid, og ting går ikke helt som planlagt med økonomien og jeg jobber enda, mannen har akkurat mistet jobben og nå nærmer vi oss termin dato og jeg er blitt så utrolig nedfor. Jeg gruer meg til å føde, Jeg føler på meg at noe er gale med babyen og kan ikke se for meg en frisk liten baby. Orker ikke dette:( Måtte bare få det ut..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Hei på deg og stor klem:) Ja det er lov til å være negativ en gang i blant, når verden går en litt i mot;) Men jeg tror at det er mye hormoner som spiller inn her også. Er det noen spesiell grunn til at det skulle være noe med babyen? Eller er det negativiteten som "snakker"?;-)) Det økonomiske skal nok komme på stell, så ikke bekymre deg med det i tillegg til fødsel og barsel. Lettere sagt en gjort, jeg vet det. Men vi er så heldig å bor i Norge. Så skulle det bli for galt, så er det hjelp å få Lykke til med fødsel(får en frisk liten baby skal du se;) ,og det økonomiske.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 hehe, artig at du sa "vi er så heldig som bor i Norge".. Desverre gjør ikke jeg det:) Men jeg bor i et EU land, så det er greie støtter å få her også men ikke like bra som i Norge, har bla ikke rett på mammapermisjon og er selvstendig næringsdrivende og må nok jobbe når jeg ligger på sykehuset etter fødselen med laptopen samtidig som jeg ammer Jeg føler bare jeg har vært en dårlig gravid dame denne gangen, har ikke vært flink med kosthold, drukket mer kaffe en jeg burde, har ikke gledet meg noe særlig over graviditeten, stressa en del... Mannen jobber hardt for å få seg nytt jobb men det er stress kun stress:( Merker det går inn på forholdet vårt også.. Aner ikke hvordan det skla bli lettere når ungen er her.
Super-Mish Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Hvor i landet bor du? Sonans privatgymnas har et kurs som de kaller "Matte med teskje", kanskje det kunne vært noe?
Super-Mish Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Haha, den kom litt feil! Hehehehehehe saklig råd å gi deg, liksom. Håper du trekker på smilebåndet nå ihvertfall, da hjalp det kanskje litt allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå