Gå til innhold

Hvilken vogn er best til vinter bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenker på å kjøpe en "vinter vogn"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Simo kombi jeg da ;o)

Vet at mange synes denne er tung og svær, men jeg elsker at den er så solid, lun og robust!

Skrevet

Jeg sverger også til Simo. Store gode hjul som ikke snøen kladder seg rundt.

Skrevet

Brio Kombi er også god på vinterføre, men den er jo også en litt større og "døllere" vogn enn mange av de fancy variantene som finnes nå. :) Vi er fornøyd med den, da. :) Eneste aberet vi hadde med den, er at bagdelen er ganske liten, og vi fikk en stooor gutt som fort vokste ut av den. Sånn sett er nok Simo bedre enn Brio (med mindre du får en liten baby, da, da er det jo ikke om å gjøre å ha størst mulig vogn).

Skrevet

Simo Kombi her også!

Selv om den er en tung vogn, er den veldig lett å trille. Man bærer vel ikke vogna mye heller, blir gjerne bare løftet inn og ut av bil.

Man får heller se på det som ekstra trening, og babyen får en lun og super vogn å ligge i.

Ingen over, ingen ved siden!! =)

Skrevet

Emmaljunga Edge, med sportsunderstell! Verdens beste vogn! :)

Skrevet

Emmaljunga edge. Den er robust, stabil, har stor bag, er lun og kommer frem overalt... :-)

Skrevet

Emmaljunga Edge. Fantastisk vogn på vinteren. Kommer frem overalt, velter ikke, stor og romslig, og lett. Veier ikke så mye som Simo'en tror jeg.

Skrevet

emmaljunga, city cross! liten og lett, men gode dekk! vi kom oss over alt hvor vi ville i fjor vinter men så maange andre som sleit!

Skrevet

Simo kombi. Ikke noe som slår panservogna på vinterføre. Og genial som sovevogn i barnehagen, stor og god plass. Men elegant er den ikke! : )

Skrevet

Simo kombi her og. Stor og romslig. Knall god på vinterføre. Mitt 5 barn og har kjøpt simo for 4 gang.

Skrevet

Simo er bra, men min brukte simo fra 2004 var ikke så herlig å trille i vinterføre. Den skled mye og holdt seg ikke rett. Men som mange har sagt, ingen annen slår den på størrelse av bag og hvor lun den er. Kantene på min bag på vogna er ihvertfall ganske høye, det liker jeg kjempegodt.

Har en sportsvogn fra brio (husker ikke navnet) fra 2005 også, og den er mye bedre å trille med enn det simoen er på vinterføre (og på vårføre når det ofte er glatt ute). Den har lufthjul med sporer OG pigger! Det er definitivt den beste vogna jeg har:-) Litt lettere enn simo (og mindre) er den også, noe jeg liker godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...