Gå til innhold

Hva er galt med meg?? Jeg tenner på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anders Behring Breivik!!!!!! Tror jeg er mentalt forstyrret eller noe jeg altså..

Jeg syns jo at mannen er pen, men nå har det faktisk blitt så galt at jeg tenker på han når jeg gjør mine private saker! Fy****, sier jeg bare!

Noen som kan fortelle meg om dette er normalt, eller om det er jeg som er helt rar? Å tenne på terrorister er jo liksom ikke det helt ideelle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER nok fordi han hadde masse makt? Tenner du ikke på alfahannen?

Forstår tankegangen din, selv om han er idiot.

Skrevet

Jeg er nok litt betatt av ham, og føler meg også syk pga det.

Skrevet

Neida, det er nok ganske mange fler enn deg. Var en tråd om det tidligere her. Men ble slettet, helt latterlig. Dette forumet er jo for å lufte tanker ;-)

Skrevet

Jeg er åpen og bevisst når det gjelder sexuslitet, men dette høredt helt sykt ut. Jeg hadde søkt hjelp.

Skrevet

Han er jo homofil da, gaydaren slår ut med alle varsellamper hele veien, og han frekventerte homsebarer osv. Men noen liker glætte smørpuser.

Skrevet

Du er ikke alene nei.

Han hadde lett fått en runde med meg..så lenge han møter ubevepnet.

Sykt, men sant.

Skrevet

Jeg syntes han var utrolig kjekk på det ene bilde av ham. men når jeg ser de andre bildene og bildene de har vist av ham som er tatt etter at han er pågrepet, så blir jeg bare kvalm. skikkelig ekkel.

men ja, jeg har også misstanke om at han er homo :-d.

Skrevet

Han er jo bleikfeit og ulekker, ikke nok med det han er desillusjonert i tillegg - han tror jo vi lever i en helt annen verden enn det vi gjør, mannen er jo psykisk syk. Han tror oppriktig vi er i krig, han tror han kan legge ned krav om at samfunnsordenen skal endres og at han da skal trone på toppen, først da "svslører" han de såkalte cellene - som ikke finnes - annet enn i hans hode. Han har hjernevasket seg selv, at det går an å tenne på en så stakkars fyr skjønner jeg ikke. Han er jo på grensen til pleietrengende.

Skrevet

Ikke helt min type heldigvis. Dessuten har han vel tatt plastiske operasjoner og er sykelig forfengelig, ikke noe lokkende med det synes jeg. For ikke å snakke om hjernen hans.

Mene hver sin smak, ble nesten lettet jeg, hadde trodd det skulle stå barn eller noe sånt i denne tråden så da er jo alt bedre.

Så lenge du ikke sender frierbrev til fengselet så kan du tenne på hvem du vil.

Skrevet

Er det mulig å skille person og handling til de grader altså? Jeg blir fysisk kvalm når jeg ser han. Tenker at det ansiktet var det siste altfor mange uskyldige barn og voksne såg her i livet.

Jeg hadde følt angst om jeg fant han tiltrekkende...

Skrevet

Haha, av alle sympatiske menn i Norge... :D

Men jeg ville ikke bekymret meg; vi har alle våre rare fantasier, og så lenge dette kun er en fantasi, og noe du aldri ville satt ut i livet, er det jo ikke noe farlig. :) Mange fantaserer jo om å bli voldtatt også, men det betyr ikke at de ønsker det i virkeligheten, mao. er en fantasi en fantasi og ikke noe farlig sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...