lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hvor på nett, eller mi nærheten av lørenskog, kan jeg kjøpe ticket to heaven dress? Og..... Bruker man ikke koponger når man handler i Norge? Ja jeg ser på TLC
Lemonia Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Junior Barneklær på Triaden selger Ticket to heaven dresser. Tror ikke jeg har hørt eller sett noe om bruk av kuponger i Norge. Jeg har bodd i England noen år og da var det alltid kuponger i alt fra aviser til blader som Cosmo eller Marie Claire. Tror ikke jeg benyttet meg av noen da, men la alltid merke til det og legger alltid merke til det når jeg leser britiske blader nå.
lille sprelle Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Det er bare helt unntaksvis kuponger for noe i Norge.
bIomstre Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Kuponger finnes! På nett :-) Vi har faktisk hatt et forbud mot kuponger som ble opphevet i 2009, så bruken er kanskje ikke så utbredt ennå. Her finner du en artikkel fra VG nett om dette, samt linker til sider med rabattkoder på nett: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10005451 Prøv også å google rabattkuponger så finner du sikkert fler. Etterhvert er det også mange butikker som har egene kundeklubber og egene tilbud som de gir bare til sine medlemer. Kapahl f.eks. Da mottar men gjerne et par sms i måneden med egene tilbud (må vise mottatt sms når man betaler). Coop obs har gjerne også litt egene tilbud kun for medlemer (husk medlemskortet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå