Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Min er født 6 uker før tiden og har akkurat klart å snu seg fra rygg til mage......
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Mi er født til termin og hun har snudd seg fra rygg til mage i 4-5 uker nå men kommer seg ikke tilbake så det blir mye hyl når ho ikke får til. Ho klarte å få tak i tærne sine nå for en uke siden, så ho biter av seg sokkene med en gang :-) Ellers har ho blitt mer og mer opptatt av oss foreldre og dyra våre. Smiler masse når ho ser kjenta på bilder, men er livredd for nesten alle i virkeligheten. Har en stor jobb å gjøre på den fronten.. Vi har deilige dager med trilleturer. Ho sitter ikke selv ennå meen jeg lar ho være litt oppreist (nederste hakket på vogna) Har ikke fått noen tenner men klør som besatt. Blitt ivrig i grinda og studerer lekene sine nøye. Blitt gøy å lage masse lyd. Borte,borte........tiiiiiitteiii har også blitt poppis!!
snipp&snapp Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 jenta mi er 6 mnd om 5 dager, hun er født 2 uker på overtid. hun har siden 4 mnd snudd seg fra mage til rygg, men har de to siste ukene lært seg fra rygg til mage. hun driver å tester ut balansen sin i disse dager og sitter litt selv alene. hun kommer seg rundt både på rygg og mage. skyver seg bakover ved å sparke beina i bakken. veldig opptatt av leker og prater som en foss veldig sterk i beina og kan stå lenge. hun spiser grøt, frukt, litt middag og brød med leverpostei
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Hi her Hun oppdaget tærene sine for noen uker siden og synes det er veldig kjekt. Ellers så lager hun veldig mye lyd og tester ut stemmen sin. Smiler og er enormt glad dagen lang. De fleste dagene gråter hun ikke i det hele tatt i løpet av dagen, ingen syting i det hele tatt. Klør fælt i tannkjøttet også. Er ikke i nærheten av å kunne sitte selv, og er slettes ikke glad i å ligge på magen. Jeg har heller ikke vært flink til å legge henne på magen ( Dårlig samvittighet for det. Når er det egentlig de skal kunne ake seg fremover, og så krabbe litt? Hi
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 jenta mi kunne dette da hun var 6 mnd -sitte selv -krabbe -gå langs bordkanter ol. -heise seg opp etter ting og kanter -leke "borte-borte-BØ!" (drar teppet over hodet og tilbake" -ga meg ting når jeg sa "takk-takk" -kunne nesten klappe -vinket litt når man spurt om hun kunne, men ikke alltid. Hun var veldig tidlig ute med det aller meste, men utviklingen stagnerte ved 12 mnd alder, og nå ligger hun på gjennomsnittet. For å være ærlig så håper jeg mitt neste barn ikke er så tidlig ute som henne.
snipp&snapp Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 glemte å legge til i sta at hun ikke har fått noen tenner, men klør og har fått klumper i gommen. hun oppdaget tærne siden for lenge siden. ler masse og er veldig kilen det er ikke noe fasit svar på når de skal åle seg frem el krabbe. er vel normalt alt mellom 5-10 mnd, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå