Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #26 Skrevet 19. august 2011 ja er igrunn lykkelig. Er gift med en mann jeg elsker, og vi venter vårt andre barn om 4 uker. har hatt et knalltøft svangerskap, og har i tillegg hatt en konflikt med moren min hengendre over skuldrene de siste ukene. men til tross for det så er jeg takknemlig for mannen min som stiller opp og støtter meg, han er super med datteren vår, som er sunn og frisk og nesten alltid er blid og glad. vi har stabil, grei økonomi og egen bolig, og gleder oss til å hilse på den lille gutten inni magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå