Gå til innhold

Er du lykkelig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja er igrunn lykkelig. Er gift med en mann jeg elsker, og vi venter vårt andre barn om 4 uker. har hatt et knalltøft svangerskap, og har i tillegg hatt en konflikt med moren min hengendre over skuldrene de siste ukene. men til tross for det så er jeg takknemlig for mannen min som stiller opp og støtter meg, han er super med datteren vår, som er sunn og frisk og nesten alltid er blid og glad. vi har stabil, grei økonomi og egen bolig, og gleder oss til å hilse på den lille gutten inni magen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...