Gå til innhold

Tørst 1 åring på natta. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver natt så drikker hun bortimot 300 ml med vann.

Hun legger seg klokken halv 7 og sover til ca 7- halv 8 morgenen etter.

Hva kan dette være? Jeg ønsker så gjerne å sove mer enn 1 time av slengen, bare for å stå opp å gi vann..

Det er kaldt på soverommet, og hun drikker ca 600 ml med vann ellers på dagen.. ( Ikke noe melk eller annet, da hun ikke tåler melk )

Hjeeelp..

Hilsen en trøtt mamma :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun våkner hver time for vann? Hadde det vært meg hadde jeg latt henne ha en flaske i senga slik at hun kunne forsynt seg selv. Hadde det ikke fungert etter en stund hadde jeg droppet hele serveringen, men passet på at hun fikk i seg nok væske før hun la seg for kvelden.

Skrevet

Babino tutekopper er helt tette og kan være med i senga. Mine som i perioder har trengt vann om natta har brukt disse.

Fjernet de da de gikk over til stor seng. da var de jo store og var enige i at de ikke trengte baby-kopp i senga :o)

Skrevet

Så å si..

Flaska står i senga, men hun klarer ikke å forsyne seg selv..

Da begynner hun bare å klasse.. Men før det, så skriker hun så fælt att øra detter av!!

Hun RÅ griner om hun ikke får vann. Å gir seg heller ikke..

Tro meg, vi har prøvd!

HI

Skrevet

Lagret litt fort.

Hadde også tenkt å skrive at det er ikke sikkert hun er så tørst, men at det har blitt en vane. Ingenting er vel mer koselig enn at mamma kommer inn med drikke. Så ved å ha en tutekopp i senga gjør dere om denne vanen og hun vil etterhvert våkne sjeldnere.

Skrevet

Kan nevnes at jeg bare putter i flaska og går ut igjen. Har ingen øyekontakt og sier heller ingenting :o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...