Gå til innhold

Overreagerer jeg?? Ang samboeren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg jobber på samme arbeidplass, og har vært sammen i 2år. En kollega av oss har vært veldig "på meg" siden jeg begynte i jobben (han jobber på en annen avdeling enn meg og sambo). han sender mailer, stortsett bare hyggelige mailer, men noen ganger på kanten. Jeg bare feier det vekk. Mannen er gift og har barn, men det er en kjent sak at han er en flørt. Idag toppet det seg for sambo, da han så jeg fikk en Mail. Han skrev en melding til han, hvor han ba han holde fingrene av fatet, for jeg hadde samboer. Dette fikk jeg vite av kollegaen vår, som lurte på hva som foregikk (han vet så klart at vi er samboere). Jeg er rasende og skuffet over samboeren min. Jeg mener han gikk langt over streken, og gikk bak min rygg. Føler meg ydmyket, og flau for at han markerte seg på den måten. Overreager jeg?blir pinlig på jobb i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vet at dette har plaget din samboer men ikke har vett til å si noe selv så får du jammen bare godta at samboeren din gjør det. Kanskje han føler at du ikke respekterer han ved at du ikke sier i fra? På sin plass syns jeg. Hadde du likt om det var den andre veien? At det var en flørt av en dame som sendte mail som er på kanten til han?

Skrevet

Hadde ikke gått på jobb i morgen.. Noe så dritflaut og pinlig med en samboer som pisser i ring rundt dama si... Huff, han er utrolig umoden og må lære seg å kontrollere seg en tanke.

Skrevet

Så klart kunne jeg ha gitt beskjed om jeg visste at det plaget han! Lurer på om jeg hadde fått vite om mailen, om ikke kollegaen min hadde fortalt det. Samboeren min mener at jeg ikke har noen grunn til å være sint på han. det verste er at de skal på firma tur sammen til helgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...