Gå til innhold

Heia nav!


*Lissi*

Anbefalte innlegg

Må bare le:-) Mannen fikk avslag på søknad på permisjon for en stund siden. Ringte og fortalte fint at han ikke hadde søkt o perm enda.

Jeg skal begynne å jobbe igjen i otober.

Sendte så avgårde søknaden. Var i møte for å fylle den riktig ut. Ringte dessuten to forskjellige for å være sikker på at det var gjort riktig.

Siden jeg jobber skift, skal han kun ta perm de dagene jeg jobber. Skulle derfor skrive ned datoene han skulle ha fri på et eget ark.

Fikk to brev fra nav i dag. I det første stod det at avslaget han fikk gjaldt permisjonen til datteren vår på snart 3 år:-)

I det andre stod det at søknaden ikke var korrekt utfylt.

Ringte nav, og hun som han snakket med kunne ikke svare han. Mannen spørte da om det var slik at "alle" som jobbet der tolket reglene forskjellig. Fikk til svar at det kunne virke slik.

Hun skulle iallfall sjekke opp, og ringe han i morgen. Men, om hun var syk måtte han ringe selv...:-)

Tror dette kan ta sin tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... Så lenge man ikke gjør slik "alle" andre gjør virker det ikke som om de henger med bestandig... ;) Man må iallfall beregne gooood tid på å få ordnet den permisjonssøknaden... Lykke til! Det ordner seg til slutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å le av det der når man ikke er totalt avhengig av disse inntektene for mange år fremover. Værre er det for de som faktisk er helt avhengige av dette (f.eks. ufør osv). Det er ikke mindre rot der.

 

Selv om vi hadde fylt ut søknaden helt korrekt, klarte heller ikke nav det fordi vi ikke er helt A4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...