Gå til innhold

ÆÆÆSSSSJJJ! Graver i bleia :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere laget innlegg her om sønnen min på 3 år som nekter å gå på do/potte, han vil helst ikke skifte bleier (les, han blir vill!) og er like lite glad for å få seg ny. Lar vi han gå uten, tisser han overalt, for noe do/potte skal han ikke sitte på nei!

Fikk en del råd om bare vente og ikke nevne det igjen. Som sagt så gjort, spør ikke engang om han vil sitte på potte/do, overlever utbruddene rundt bleieskift, men lar ham ikke gå uten.

Problemet er at han tidligere har gravd seg i bleia på natta, men det er en stund siden, og vi har tenkt at det har klødd eller noe siden han har gjort det i søvne. Men nå i det siste har han begynt å grave seg i bleia FULL av bæsj midt på lyse dagen!?! Han sier IKKE ifra når han bæsjer, så vi merker det ikke med en gang, og plutselig er han nedi der med hånda og gnir bæsj rundt i hånda. Han sier ikke æsj eller noe, bare står der med hånda full av bæsj :/ Har prøvd å ha på body/heldrakt, men han gnir da stoffet nedi bleia...

Hva i helsike skal jeg gjøre? Nå er jeg DRITTLEI bæsj!! Jeg VIL ha han bleietørr slik at han ikke får klint med bæsjen og slik at vi slipper alt styret med sinneutbrudd ved bleieskift og sår bak!!

HELP ME!!!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...