Gå til innhold

Sur mann gies bort ved henting!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

LOL...nå koste jeg meg. Skjønner godt hvordan du har det. Av og til blir man bare så utrolig lei. Tror det er mange som kjenner seg igjen :-)

Ta deg en lang gåtur og kjøp deg noe godt å spise. Sett deg et sted og gi deg selv minst ett kvarter til å la tankene fly og slappe av. Det må jeg gjøre når jeg blir for irritert :-)

Lurer på å ta med meg ipod´en og stikke av litt, men jeg er redd det utløser et skred av sure kommentarer igjen. Jeg har sikkert hundretusen sure tibakesvar i hodet, men jeg er ikke helt typen til å glefse tilbake.

Vi er midt i en blakk periode, så det går nok over.. Når krybba er tom biter hestene..

Annonse

Vi har masse leketøy for mannemanner i hagen vår, han kan få velge om han vil kjøre gravemaskin, traktor med dumperhenger eller klippe gresset. Send han hit, du! (sentrale østlandet, jeg kan betale porto) Mannen min er borte i helga, så han kan få hans middagsposjon også. Har gjesterom i kjeller'n med svær hjemmekino med tilhørende hjemmelaga gigahøytalere til, så han kommer til å storkose seg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...