Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 I dag tror jeg faktisk jeg kan levere ham hvor som helst kostnadsfritt. Noen som vil ha?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Kan han vaske klær og gulv? Og koke poteter?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Kan han male hus og fjøs, så får du sende han hit for en uke eller noe! Hadde vi sluppet å stesse for å rekke det før det er for sent i år (er like før)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Hva kan han brukes til? Vi skulle gjort ferdig garasjen - så hvis han bare holder seg der kan vi ta han vi :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 tja, hvis du ikke bryr deg om at det farger av, og at gulvvask (de to gangene på fire år) tar 40 minutter pr rom så.. poteter kan han, det skal han ha
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 For deg hadde han nok gjort det, men vårt eget hus står her halvmalt siden i fjor sommer..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 LOL...nå koste jeg meg. Skjønner godt hvordan du har det. Av og til blir man bare så utrolig lei. Tror det er mange som kjenner seg igjen :-) Ta deg en lang gåtur og kjøp deg noe godt å spise. Sett deg et sted og gi deg selv minst ett kvarter til å la tankene fly og slappe av. Det må jeg gjøre når jeg blir for irritert :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Lurer på å ta med meg ipod´en og stikke av litt, men jeg er redd det utløser et skred av sure kommentarer igjen. Jeg har sikkert hundretusen sure tibakesvar i hodet, men jeg er ikke helt typen til å glefse tilbake. Vi er midt i en blakk periode, så det går nok over.. Når krybba er tom biter hestene..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Ja, ta deg en liten tur. Lurt å komme litt på avstand :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Sett heller igang med å male huset som ikke er ferdigmalt du, HI.. Kanskje dere kan få gjort noe fornuftig istedet for å være sure!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Hadde vært deilig å kunne koblet ut helt! Jeg blir ofte fysisk dårlig når vi krangler og har sure perioder. Og mitt eget humør svinger fra sur til trist til sint og til sur igjen. Stakkars barna våre..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Han kan komme her å male min garasje... borettslag, og her kreves det liksom når alle andre gjør det, og vi endrer farge i år. Kan du sende han til Sogn og Fjordane? Da slipper du en ukes tid med han
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #13 Skrevet 18. august 2011 Ja det var ikke så dumt, men hvem skal ha barna? Han har alltid masse han skal etter jobb (typ elkjøp, se på noe, til kompisen), og vi har ikke noen her som kan være barnevakt
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #14 Skrevet 18. august 2011 sender ham til svalbard om så! han hater å male da, så spørs om han ikke hadde kommet hjem igjen ganske fort. Han er vanligvis en kjekk kar (jeg har jo valgt ham selv), så det er bare en liten utblåsning
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #16 Skrevet 18. august 2011 Vi bor så dumt ved veien, og har ikke hatt råd til å sette opp gjerde enda. Tør ikke klatre i stige mens toåringen løper fritt utenfor :/
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #17 Skrevet 18. august 2011 Hvis du låner ham ut til litt sex kos, så send ham over til meg på vestlandet. Han kan få bli ei ukes tid
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #18 Skrevet 18. august 2011 hehe, ja, hvis du kan hjelpe meg å lære ham noen triks?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #19 Skrevet 18. august 2011 Og når han først er ferdig hos hun over her kan du sende han over til meg ( bor også på vestlandet) for litt mer sex kos
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #20 Skrevet 18. august 2011 Kanj o bytte med han her som har lagt å snorka på sofaen i 3 timer!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #21 Skrevet 18. august 2011 Vi har masse leketøy for mannemanner i hagen vår, han kan få velge om han vil kjøre gravemaskin, traktor med dumperhenger eller klippe gresset. Send han hit, du! (sentrale østlandet, jeg kan betale porto) Mannen min er borte i helga, så han kan få hans middagsposjon også. Har gjesterom i kjeller'n med svær hjemmekino med tilhørende hjemmelaga gigahøytalere til, så han kommer til å storkose seg ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #22 Skrevet 18. august 2011 He he he, vi vestlands tuppene kan sikkert klare å lære ham noen gode triks Bare svipp ham over du !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå