Trilletrill Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Gikk fra 36,56 til 36,69 fra i går til idag. Tok en cb litt ut på dagen og trodde jeg såvidt såvidt men del velvilje og god tanke kunne se et kryss. Men når synker tempen vanligvis igjen? Har IKM om 6 dager.
MammaMø med to små Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 eneste jeg vil anbefale deg er å IKKE bruke CB med kryss.. de har visst en tendens til å vise falsk positiv. Lykke til:)
Maya86 Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Enten eggløsning eller en trifasisk kurve. Som kan være gravidititet eller så trenger det ikke å bety så mye. Jeg hadde det forrige syklus uten at det endte i graviditet. Tempen synker en til to dager før eller en dag etter mensen har begynt har jeg forstått. Lykke til!! Spennende å se hva tempen viser i morgen hos deg da! ;-)
Trilletrill Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2011 takk for svar! Idag har tempen synket igjen men fortsatt forholdsvis høy. Nå begynner realiteten å gå opp for meg. ikm om 5 dager og alle dumme tegn på pms har startet igjen...blir nok ikke klaff denne gangen heller er jeg redd for. Spesielt med tanke på spottingen som ikke stopper. Det er nok hormonell spotting knyttet til pms....arrrgh. også når jeg skal på badeferie:(!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå