Ksenia & Anjem Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Sendte ut en innbydelse til 10 av min sønns venner på sms om bursdagen hans. Glemt å skrive når jeg ville ha svar..Kun to av ti har svart. Når etterlyser man svar? Skal feire den 27 august
Devil in disguise Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Hei, her er jeg kun vant med at vi svarer om barnet IKKE kan komme. Da sender de en sms. Så om vi ikke hører noe, så kommer alle.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Samme her. Med mindre det står spesifikt at svar ønskes uansett, så svarer vi bare dersom barnet ikke kan komme. Normalt står det bare at "gi gjerne beskjed dersom det ikke passer", og da gir vi jo ikke beskjed om at vi kommer. Tror ikke jeg ville etterlyst svar, men dekket på og sett det an.
Ian's girl Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Vant til at man kun blir bedt om å svare når man ikke kan komme.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Her har vi alle versjoner;) Hehe... Har s.u. innen en viss dato, gi beskjed dersom det ikke passer, gi beskjed om du kommer eller gi beskjed om du kan komme eller ikke... Men eldste her er bare 4 år, så det er første gang ungene i bhg ber hverandre i bursdag. Vi skal snart feire og jeg har skrevet at jeg gjerne vil ha beskjed uansett. Er jo bare å sende en mld, så det burde jo ikke være vanskelig... Men jeg hadde vel etterlyst svar torsdag eller fredag før... Som sagt, har ingen erfaring. Har bare akkurat invitert til eldste sin bursdag samme dag som deg og vi har ikke fått noen svar enda.
Lemonia Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Det er jo 10 dager til bursdagen så jeg synes uansett det er altfor tidlig å etterlyse svar. VIlle ikke gjort det før kanskje et par dager før. Ellers svarer vi alltid hvis vi kommer også, samme hva som står i innbydelsen, for jeg synes selv det er greit å vite hvor mange som kommer. Å anta at alle som ikke har svart kommer ender fort opp med at færre enn man trodde kommer likevel. Alle er dessverre ikke så høflige at de sier i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå