Gå til innhold

Gleden ved å bo i boligfelt:))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en sinnsyk travel dag på jobb, hjem til middag, så til tannlegen, tenkte jeg at jeg skulle nyte de siste strålene før jeg gjør dagens siste plikter.

 

Satte meg godt tilrette på verandaen, med avisa og en kaffekopp. Så våkna naboen fra middagshvilen sin! Nå klipper han gressplenen MED KANTKLIPPER!!! Det høres ut som et tannlegeborr på frigang.... verdens mest irriterende lyd!

 

Hvorfor bruker han ikke gressklipperen - får gjort jobben på halve tiden og uten den infernalske lyden!!! Men aldri så galt at det ikke er godt for noe - for nå slipper vi å høre på den stakkars hunden som står og bjeffer, som den sikkert har gjort i ett siden jeg våkna kl 06.30 i dag tidlig...

 

Har vel egentlig ingen annen misjon med dette innlegget enn å klage litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner det er deilig at det er langt til nærmeste nabo nå ja! ;D

 

Liker evnen din til å se det positive i det! Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å bo etter der det passer en best ;-)

Vi elsker å bo i boligfelt

- Trygt for barna

- Barna har alltid lekekamrater i nærheten

- Lekeplasser

- Naboer og kjente en kan besøke og slå av en prat med på gata

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med kantklippere og bråk i boligfelt enn traktor lyder, fjøslukt og korntørker som suser stadig på landet, for å ikke snakke om igjensnødde veier på vinteren, ingen gatebelysning og all drittlukta på vår og høst!!

 

Stortrives også i boligfeltet med mine masete naboer og alltid lekekammerater i nærheten for barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER å bo i boligfelt! :)

 

Masse lyd fra barn som leker og ler, gressklippere/kantklippere ++

Bodde avsides for noen år tilbake, og savner det ikke en plass.

 

Men bikkje gneldring det er et ork, heldigvis har vi ikke det problemet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok sett snasen ut, med hørselvern og kaffekopp:) og mannen HAR gressklipper, men har fått seg ny kantklipper og syns den er makalaus! Og HAN hadde hørselvern - sånne med radio i - kunne se hvordan han digga musikken mens han koooste seg med hagearbeidet:))

 

Og joda, jeg liker å bo i boligfelt. Er ganske så sosial og tåler egentlig mye lyd, men i dag var det plutselig ikke greit.....jeg ville jo bare kose meg bittelitt etter en hard dag:))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...