Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Hvor mye burde man trene for å gå ned såpass mye på så kort tid ? Hjelper det med gåturer i kjapp tempo 2- timer hver dag + 0 min på elipse ?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Hihi 0 minutt på elipsemaskinen tror jeg gjør susen:p Og 5-6 kg på hvor mange uker?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Sorry.Har en laptop som er klar for søpledynga. Mente 5-6 kg på 5 uker. Og 2-3 timer kjapp gange hver dag + elipse i 30 min. HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Du bør ikke gå ned med enn 1 kg i uken hvis du ønsker varig nedgang. Hvor mye trening osv er avhengig av hvor mye du trener fra før. For meg som trener min 1 time per dag, så måtte jeg opp i 2-3 timer daglig samt stramme inn kostholdet for å gå ned 1 kg i uka.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Haha ja da ble det litt mer mening i det Jeg har klart å gå ned 1-1,5 kg i uka på å bytte ut brød med knekkebrød med magert pålegg som skinke og salat, spise bare litt til middag, og drikke mye vann! Og selvfølgelig kutte ut alt usunt! Og så gikk jeg på tur nesten hver dag:) Så ja, det er et realistisk mål
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Min erfaring fra milkshakekurer er at man kan gå lett ned 5kg på 3 uker. Jeg trente ikke i tilegg, og la heller ikke på meg etterpå. Men du bør trene og legge om kosten etter endt kur. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Jeg har inntatt det samme, men har vært en smule mer aktiv den siste måneden. Og har gått ned 3 kg uten å tenke over det i hverdagen. Så det der skulle være mulig, ja. I tillegg er det en sunn vektnedgang, som er mer varig enn alle hurtigkurer
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Takk for svar. Godt å høre at det er en sunn vektnedgang, for jeg vil jo ikke at de skal på igjen. Jeg går mye turer til vanlig, men tenkte kanskje jeg skulle begynne å jogge deler av turen. Har elipsemaskin som jeg bruker av og til, tenkte å bruke den minst 30 min hver dag i tillegg. Da prøver jeg på det : )
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #10 Skrevet 18. august 2011 Intervalltrening skal være bra! Bytte på å jogge lett og spurte!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #11 Skrevet 18. august 2011 Lavkarbo vil kunne være et alternativ dersom du ønsker litt rask vektnedgang. Enig med de andre her om at det er viktig at man ikke går ned for mye for fort, men 1 kg i uka i 5 uker er jo det man anbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå