Gå til innhold

Barnehagepakken til Sportsmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt den, med dress, regntøy, refleksvest og buff. Til ca 600 kroner ink.frakt. Slett ingen upris, og er knallfornøyd med den pakken. Hadde den til snuppa i forfjor, og hun var både varm og tørr vinteren igjennom.

Men nå lurer jeg på...hvilken dress anbefaler dere til en ettåring som ikke går enda?? (Og nei, jeg legger IKKE 1000 + i en dress som brukes en sesong og er for liten..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drittkvalitet spør du meg!! funker helt greit til å bruke som reserveskift, men thats it!

Skrevet

Name it dressene syns jeg er gode for de minste.

Skrevet

Vel, her funker den fint til frøkna :) Men det var ikke spørsmålet-spørsmålet var vel hvilken dress som anbefales til ettåring som ikke går ;)

Vi har alle ulike preferanser til utedressene-det som fungerer hos noen, gjør ikke det hos andre. HI

Skrevet

Synes også Sportmann pakken var helt topp.

Hadde bare en Name It dress til lillemann før han gikk, og den funket helt fint. Liten vits å kjøpe steindyre uteklær til så små.

Skrevet

Name It har jeg brukt til barna da de var så små- kom jo best i test i fjor også:)

Har også god erfaring med dress fra pop som jeg hadde da minste var 8 mnd:)

Skrevet

Du må ikke skrive her inne at du kjøper annet enn reima... Hyyyssjsjjj!!!

Har vurdert å kjøpe den pakken, men pga dårlig erfaring med skipakken har jeg ikke turt. Men tror jeg vil prøve likevel.

1-åringen min har en ganske god dress jeg kjøpte på cubus til 200kr? Den er myk, god og varm. Husker ikke merket.. Jo lassie eller noe sånt?

Skrevet

Pop har vi ikke her, men Name It finnes. Sjekker litt der imorra. Prylet reiser seg og går etter bord etc, men går altså ikke selv, så må ha noe som er slitesterkt på knærne, da krabbefarta er stor:) HI

Skrevet

Jeg synes barnehagepakken til sportsmann funker fint jeg også. men regntøyet er ikke så veldig vanntett akkurat. men dressen er genial siden det går an å ta ut foret i den. og den er faktisk meget slitesterk også =) jeg har ei som arver av storesøster og de har greid seg fint med de dressene =)

ellersliker jeg veldig godt refleks sine vinterdresser også jeg =) ikke så veldig dyre men av god kvalitet=)

Skrevet

Hehe, har aldri i min 12 år lange fartstid som mamma brukt ei eneste krone på reima-og likevel hatt varme, tørre og glade barn ;) HI

Skrevet

Grunnen til at så mange sverger til reima til små barn er at dressen er så lett og har en super passform til små barn pluss at den har en pute i rompa så minsten ikke fryser når han setter seg ned. Dessuten tåler de like mye vann som regntøy, så da trender du ikke og kjøpe det;)

name itdressene syns jeg er for tunge til små barn og det gjelder de meste av billige dresser som en får tak i hos de typiske billig kjedene.

eneste er reflks sin dress den er ganske bra til små barn.

Skrevet

Vi hadde Reflex sin dress til jenta vår i fjor vinter. Hun var 1 år i november. Kjøpte den på tilbud til 399 kr i fjor høst.

Venter du litt kommer det nok en kampanje :)

Skrevet

Jeg kjøper barnehagepakkene til sportsmann de er veldig bra synes jeg.

Men i fjor synes jeg dressene var litt smale, så om noen kan opplyse meg om de er det i år eller ikke ¨?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...