Gå til innhold

var ikke dette veldig dyrt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo!

Hadde heller lagt det man må i mellom for å få nytt da!!!

Eller handlet på salg ;-))

Skrevet

Kjøp på salg istedenfor. Klærne er brukt og reparert av selger. Da har de ikke så høy verdi lenger..

 

Ville ikke kjøpt det der nei..

Skrevet

for den prisen der går jeg nok heller og kjøper nytt...

Skrevet

Noen som syns ull er gull tydeligvis. Jo, det var dyrt for så slitte og nuppete klær.

Skrevet

Jeg hadde ALDRI handlet noe av det!!!!

Tenk den ene kjolen kostet 180 på finn - så sjekket jeg på nøstebarn, der kostet den 268.... Ikke så mye å lure på liksom :-O

 

Kan ikke skjønne at noen seriøst tror man betaler så mye for brukt tøy! Den ene jakken skulle hun ha 180 kr for - og skrev i tillegg at hun hadde krympet den en størrelse i vask - sånn at den var tovete...

 

Jaja, ho kommer til å vente lenge på å få solgt det!

Skrevet

hehe, trur nok det skal bli vanskelig å få solgt dette.

Mye av det hadde jeg ikke gitt til fretex en gang, hadde gått i søppelet.

Skrevet

Brukt body fra Cubus til 70 kr....seriøst....er jo billigere å kjøpe ny body der.

Hvem selger tøy som er slitt, hullete og flekkete?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...