Gå til innhold

Stor gutt, tre mnd - hvilken størrelse til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på å bestille noe ull på nett nå som mye er på salg. Har en gutt på tre måneder og nærmere 8 kg. Bruker størrelse 62 nå, men det passer nok ikke så veldig mye lenger (noen av bodyene begynner å bli trange rundt armene av alle ting...). Hvilken størrelse bør jeg bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har lurt på det samme. Lengden har nok også en del å si. Frøkna mi er snart 7 kg, 3 1/2 mnd, og har begynt å bruke noe 68 allerede. Så jeg vil nok tro hun vil bruke 74 i vinter :)

Skrevet

Bra det er flere med store barn. Folk for store øyne når jeg sier han bare er tre måneder. Han var 62 cm sist vi målte (3 uker siden). Spent på mal og vekt på tre måneders kontrollen. Noen fler som har erfaring med store barn og klesstørrelse rundt 9mnd?

Skrevet

Jeg har en stor gutt som nå er 6 mnd og jeg bruker nå størrelse 74 og 80, 80 er fortsatt store så jeg satser på at den størrelsen holder en liten stund ihvertfall. ; )) Fått inntrykk av at de ikke vokser så fort etter at de er fylt 6 mnd så håper litt på det. Han var på 5 mnd kontrollen 67 cm og veide 8770. Har inntrykk av at klærne krymper litt i vask også jeg da. Planen min er å kjøpe størrelse 86 eller 92 til vinteren. Synes det med størrelse er kjempevanskelig jeg da og må jo si det er ganske dyrt når han må ha en større størrelse nesten hver måned.

Tydelig at det er kjempestor forskjell på barn for har en kollega på jobben som er 11 mnd som veier det samme som min på 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...