Gå til innhold

Dere som sier silikon er dumt, white trash, unødvendig og stygt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lett å si slikt, når man ser i tråden om "hvilken BH-størrelse har du?" at de fleste har str B eller større. For oss som ikke en gang fyller A-cup og aldri har gjort det, kan silikon være nødvendighet. Det er kjensgjerning at de fleste menn liker at damer har ihvertfall LITT pupper. Har opplevd flere ganger at menn jeg har datet så utrolig skuffet ut etter at den polstra push-up BH'en falt og man viste dem sitt sanne "jeg". Jeg føler meg veldig lite kvinnelig, og at puppene (eller fravære av sådanne) er et av hindere for å finne seg kjæreste. Men siden det ikke anses som invalidiserende ting som kan bli dekket av Staten, kommer jeg ikke til å bruke pengene på det med mindre jeg med sikkerhet vet at jeg fullstendig har råd til det.

Gjør det at jeg ønsker silikon og se ut som dame, at jeg er white trash, vulgær og ekkel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikon er vel aldri en nødvendighet, er det vel? Kroppen din funker helt utmerket om du ikke har det, så noen nødvendighet er det neppe.

Du har et selvtillitsproblem, det er noe annet. Sitter i huet på deg.

Skrevet

Jeg har motsatt problem og har søkt brystreduksjon. Du kan få litt av meg ;)

Jeg syns ikke det er stygt med silikon så lenge det ser NATURLIG ut. Men det er ikke alle som har skjønt at man ikke trenger ballongpupper selv om man opererer dem.

Skrevet

Hvorfor kan ikke HI få lov til å ta opr. hvis det kan hjelpe hennes selvtillit. Hvorfor skal hun ikke kunne benytte seg av det når teknologien er såpass framme. Folk med hengende øyelokk kan få opr selvom kroppen klarer seg fint uten. Hva med folk som tar laser på øynene? det går fint ann å bruke briller.

Når folk har sånn type innstiling som deg kommer man ikke videre her i verden. Så lenge kroppen takler det kan du ikke forbedre..

Tragisk!

Hilsen en som har naturlig store pupper.

Skrevet

Jeg er både for og imot. I ditt tilfelle så er jeg for det, regner med at du er eldre enn 16 år og ikke er ute etter DD-cup ;-)

Men jeg er i mot det når det er snakk om unge jenter som vil dette for alle andre har det, når det er folk som velger operasjon i stede for mat til ungene osv. og når normale skal bli til DD.

Skrevet

Fordi silikon ER dumt, white trash, unødvendig og stygt... Når det er sagt, er det forskjell på å være 50 kg og ønske seg trippel D, og det å være flatbrystet som en mann og ønske å legge inn litt silikon for å se ut som en kvinne.

Skrevet

Hei HI, vet godt hvordan du har det, og det "på tross" av en b-cup. Når jeg seer meg i speilet ser jeg flat ut, rett og slett. Og hvordan kan man føle seg det minste kvinnelig, om man selv synes man ser flat ut der det skulle vært bryst?!

Nei, hadde jeg hatt penger til det, hadde jeg "oppgradert" brystene mine jeg også, og det verste med det hele, jeg skal slanke meg 30 kg, og brystene er jo noe av det første som minsker på kroppen, med andre ord kommer jeg til å være så flat at en A-cup blir for stor til og med :-/ Er en av grunnene til at jeg er treg til å starte slankingen, viten om at brystene mine kommer til å fordufte helt er forferderlig! Nå ser man hvertfall to små kuler der brystene er, etter 30 kg tap, vil det sikkert være like flatt der som det er på mannen min :-(

Skrevet

Jeg er så enig! Jeg er knapt en A-cup selv, og selv om jeg på ingen måte ønsker meg kjempepupper skulle jeg gjerne hatt _litt_ pupp slik at jeg hadde hatt mulighet til å ha noe som minnet på en utringning uten at jeg automatisk ser ut som en tiåring. Det hjelper ikke akkurat at overkroppen min er superskinny ellers, mens jeg har litt kjøtt på rumpe og lår ...

Men jeg har bestemt meg for å ha litt is i magen hva en eventuell brystforstørrelse angår. Moren min var likedan og fikk dobbelt så store pupper da hun fikk barn, så jeg får vente og se :) og puppene mine har ikke vært et hinder for å få meg hverken kjæreste eller sex generelt, så det sitter nok bare i mitt hode ;) mitt tips er å spøke det bort. Klarer du å legge inn en kommentar a la "jeg skulle gjerne hatt brystpartiet til hun der! *peke på dame med middels store pupper* Jeg har jo ikke pupp!" vil det garantert lette på stemningen, og du slipper at mannfolket girer seg opp på tanken på mer pupp enn du har. Jeg har oftere fått responsen "du har jo faktisk litt pupp da! Og de er veldig fine!" enn "hahah, du har jo faktisk ikke pupp" :P

Skrevet

Forstår godt de som enten har veldig små pupper og kansje atpå til slappe, pluss de som har store og tunge og vil fikse på dem, for all del.

Rett etter ammeperioden var jo mine to vrengte skinnfiller uten videre fyllmasse og heller et sørgelig syn, men så er jeg heldig genetisk tydeligvis, for mine har faktisk fylt seg opp endel så jeg er knallfornøyd med dem nå uten å ha gjort noen inngrep.

Men skal innrømme at hvis de ikke hadde rettet seg så hadde nok jeg trolig fylt dem opp selv, ikke så de så ut som puppene til ei "midtsidepike", men så de så mest mulig naturlig ut vel å merke.

Skrevet

jeg har en D cup.For mitt vedkommende betyr det at når bh'en går av så rekker de til navlen:-P

Stor bh størrelse betyr ikke fine bryster som menn liker!

Jeg er helt enig i at selvbildet sitter i hodet og hadde jeg slitt så med mine lange bryster at jeg ville opereres (altså kuttes med kniv og så syes i sammen igjen.Kanskje også at brystvorten kuttes med kniv)

så hadde jeg nok hatt mye igjen for å bruke 30tusen på psykolog i steden.

Beklager

Skrevet

Huff, store pupper kan være like mye til besvær ja, jeg er sjeleglad mine minket etter ammingen og at de ikke henger ned til navlen. Nå har jeg D-cup selv, men mine er slett ikke store, men så er jeg bare 75 i størrelse rundt også. Akkurat passe til min kropp. Skulle jeg fylt ut til det de var under ammeperioden så hadde jeg sett ut som Dolly Parton over frontpartiet..haha...ikke vidre pent etter min smak i hvertfall. takker faen for at jeg slipper ta kniven fatt i hvertfall. Jeg hater unødvendige smerter og ubehag, så hadde uansett vært uatuellt for mitt vedkommende å gå til det steget selv om de hadde vært to tomme risposer som hang og slang der, bh funka jo utmerket den tida også faktisk.

Skrevet

Dere som svarte at silikon er dumt og unødvendig, og at det sitter i huet. Svar på dette:

1. Har dere vært lenge singel nå, eller er dere i forhold?

2. Har dere veldig små pupper?

3. Har dere hatt kallenavn "flyndre" på videregående?

4. Har dere fått beskjed fra minst to menn om at puppene faktisk er et hinder til at han tenner på dere?

Bare lurer :)

HI

Skrevet

Hvis det er mannfolk du vil ha deg Hi, så burde du i hvert fall droppe silikon. I motsetning til hva kvinner tror så liker ikke menn silikon i det hele tatt. Google "hva synes menn om silikon". Dette forumet er det første jeg får opp:http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv-generelt/tema/1554308/tittel/silikonpupper-hva-sier-dere-gutter-menn

Skummet bare første side, men der var samtlige menn så vidt jeg kunne se imot silikon. Og i motsetning til hva silikodamene her inne sier, så sier mange at de er rare å ta på og ser rare ut.

Og ingen kan vel for alvor mene at en kvinne burde få dekket silikonoperasjon pga. dårlig selvtillit? Hva blir det neste da? "Jeg har så mye sideflesk og det gir meg dårlig selvtillit, jeg vil ha dekket operasjon"? Appelsihud på låra, bør det dekkes? Flat rumpe? Hårete rygg? Det får da være måte på hvilket idioti staten (les: skattebetalerne) skal betale for.

Hi, tror du bør bygge opp selvtilliten din på andre måter enn gjennom plastpupper. Ikke minst bør du kanskje tenke på åssen type mann du vil ha. Om pupper er det avgjørende for mannen, da har du større problemer enn puppene dine for å si det sånn.

Skrevet

jeg har hatt veldige vektendringer gjennom mitt voksenliv. Noe grunnet stress, og noe grunnet medisiner.

Jeg har hatt mindre enn A-cup(da mindre enn 75A), og nå har jeg 80C. Så jeg har vært over hele registeret der. Min mest vanlige størrelse er 80B. Og jeg har vært noenlunde fornøyd med mine pupper samme hvilken størrelse, egentlig. For det er formen på dem og ikke størrelsen som har telt mest faktisk.

Nei, jeg tenker ikke alt det negative du nevner, selv om du vil ha silikon.

Men du har ikke tenkt tanken at å legge litt på seg kan være en enklere løsning enn operasjon og innlegg? Puppene øker fort med litt vektoppgang ;)

Skrevet

16:50, jeg har enda ikke møtt en mann som ikke liker pupper eller blir tent av pupper. Og ja, jeg er HELT flat. Det er ikke snakk om en liten B-cup, men totalt flatbrystet. Sideflesk går an å trene bort, flat rumpe går an å stramme med øvelser, appelsinhud på låra går det an å bruke krem på. Hårete rygg kan man vokse/barbere. Mange får dekket bukplastikk hvis det er sjenerende, hva er annerledes der? Tunge øyelokk får man også dekt i mange tilfeller, ikke fordi det gjør vondt eller noe, men fordi man ser "sliten" ut.

Jeg har ikke dårlig selvtillit, jeg er bare lei av å bli omtalt som "hun flatbrystet", aldri kunne kle meg i en pen kjole, og møte skuffet ansikt med en gang en mann ser meg uten BH. Tror nok de fleste menn blir avskrekket av for eksempel ekstrem hårvekst på kroppen, fiskeøyne eller svettelukt som ikke går bort uansett hva man prøver. Tror at det er slik også med pupper. Det er utrolig mange single barnløse jenter, og gjennomsnittet i landet er vel ihvertfall C-cup, så klart at menn (bevisst eller ubevisst) velger jenter med pupper framfor ei uten pupper.

HI

Skrevet

Jeg er ikke ekstremt tynn, men normalt slank, med litt love handles og muskler. Har høy forbrenning, og legger ikke på meg uansett hva jeg spiser. Å spise masser av usunn mat for å få LITT større pupper (i mine svangerskap hadde jeg vektoppgang på 20 kilo +, mens puppene så vidt nådde en liten B-cup, selv under amming), så kommer det til å se like uproporsjonelt ut for det.

HI

Skrevet

Joda, jeg har møtt mange menn som ikke blir tent av pupper. Jeg har i hvert fall møtt mange menn som tenner på damer uten pupper.

Venninna mi er helt totalt flatbrystet. Og hun er desidert den i vennegjengen som drar flest menn på byen. Mannfolka ligger flate etter henne. Ikke er hun modellpen i ansiktet heller, men hun STRÅLER! Hun fører seg på en måte som oser selvtillitt, sex og glede. Vi mer barmfagre blekner ved siden av henne.

Så joda, flatbrystede kvinner kan dra menn.

Skrevet

Da har du nok møtt på et unntak...

Skrevet

Siden du har vært gravid, så må det i det minste være en mann som har funnet deg attraktiv som du er ;)

Jo, det sitter i hodet, både hos oss kvinner og hos menn. Jeg har ikke hatt problemer med å ha draget på menn selv med liten A-pupp ;) Det er din utstråling og din selvtillit, dessverre. Jobb mer med det, og så skal du se at puppeproblemet forsvinner.

Du snakker om videregående og fjøla eller hva det var som kallenavn der. Jeg husker at jeg fikk store komplekser pga min nese tidlig i tenårene, pga en enkelt kommentar om potetnese(at jeg ikke hadde spiss, men mer potetnese). Jeg gikk i mange år og trodde jeg hadde DEN store potetnesa. Men ser nå i godt voksen alder at jeg faktisk har liten nese, om en litt rund i tuppen ;)

Å ha store bryst er i seg selv ikke bare enkelt. Da mine økte i omfang grunnet vektoppgang, så følte jeg meg altfor brystfager. Og det liker jeg ikke. Føler faktisk jeg ser feit ut pga større bryst. Men dette er vel ulikt fra kvinne til kvinne.

Jeg anbefaler deg heller å jobbe med selvbildet, i stedet for å kaste ut store summer i en operasjon.

Skrevet

Har prøvd å jobbe med selvtillit hele livet faktisk, men blir alltid dratt ned igjen. Når jeg er den eneste som ikke blir sjekket opp på en pub eller bedt til dans, selv om jeg både ser og føler meg pen, ler, prøver å flørte og koser meg. Som sagt, jeg er ikke den sjenerte jenta med dårlig selvtillit som sitter i et hjørne og synes synd på seg selv. Jeg flørter, spøker, ler, går i stilige klær og føler meg bra de fleste gangene jeg omgås folk. Jeg vet at jeg ikke er stygg. Likevel er det sårende å høre fra venninner at puppene er nok årsaken til at jeg enda slenger rundt alene, og at en mann plutselig trekker seg fra hele sexen, kler på seg og går når han ser meg uten BH :)

HI

Skrevet

Tror ikke det er de manglende brystene dine som får menn til å miste interessen, heller din lave selvtillit og negative innstilling.

Rett deg opp i ryggen og SMIL!

Skrevet

Puppene har ikke med om du går alene, selv om venninner sier dette. Vil du ha one nights(ONS)eller noe mer varig? vil du ha noe varig, så vær deg selv. For pupper lager ikke grobunnen for det gode forholdet, men heller korte sexforhold.

Herregud... jeg har størrelse 75C, og har selv opplevd ONS som har gått uten at det ble mer enn å kle av seg...... Så hva gjorde puppene for meg der? Og jeg er pen, ser yngre ut enn jeg er og har aldri hatt problemer med å skaffe meg ONS om jeg vil.

Kjærligheten faller like lett på lort som på lilje, men om det bare er sex du er ute etter, så operer deg gjerne.......

Skrevet

Neida, er ikke ute etter ONS eller bare sex. Men kjedelig at de to mannfolka jeg har hatt forhold til i løpet av livet, hele tiden snudde seg etter andre jenter og kommenterte hvor fine de var, hvor fine pupper og rompe de hadde osv osv, så å si HELE tiden. Den ene har også vært utro med 2 veldig pene jenter mens jeg gikk gravid.

HI

Skrevet

Sånn er menn, men det betyr ikke at de går etter dem ;)

Menn er visuelle, og tenner ofte på utseende. Men legg merke til at det ikke er der de etablerer varige forhold som regel ;)

Kanskje du velger feil menn, rett og slett? Jeg har hatt tendensen til å velge "badboys" frem til nå, og det har ikke ført noe godt med seg.

Nå er jeg i en helt annen type forhold, og ser at utseende ikke har så mye å si. Han elsker meg(sier det tidlig, og jeg holder igjen der ;)), og han vet hvordan jeg ser ut 20 kg lettere, sminket og med perfekt hud. Nå føler jeg selv at jeg ser ut som en dass, grunnet hudproblemer som i eksemer og medisiner som har ført til vektoppgangen. Og som fører til at sminke er litt fienden min for tiden. Og likevel er det nå han virkelig har falt for meg ;)

Ta heller tiden til hjelp, og slutt å jakte på en kjæreste. Menn lukter desperate kvinner på lange avstander, og ofte lukter de lukta uten at du er desperat i tillegg. Du ønsker for sterkt å møte en kjæreste, tenker jeg. Eller så satser du på feil hester........

Skrevet

Jeg har vært singel i en ganske lang stund og er absolutt ikke desperat etter kjæreste, vil egentlig ikke ha fast forhold nå. Menn lukter "desperate" damer? Hva med de som møter hverandre på match, møteplassen, sukker, der man nettopp er ute etter seriøst forhold og er ganske engasjert og ivrig? Eller er det bare løgner? Bare damer som liker å være single som er attraktive? Tror ikke det finnes noe fasit.

Men... det er jo bestandig artig å bli sjekket opp på byen, motta en flørt uten at det leder til sex eller forhold. Bli lagt merke til, uten at man følger med denne personen hjem eller anser det som begynnelse på forhold

Lukter de "lukta" av despo selv om man ikke er på utkikk etter menn? Hvilke damer som får menn da egentlig? Hvis enten man er desperat eller ikke, så blir man ansett som det og uattraktiv? Ganske så selvmotsigende utsagn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...