Gå til innhold

9+4, Yes!! So far so good :o)


<3 Satser på 2012 bebis <3

Anbefalte innlegg

Har vært så livredd for at det skal gå galt også denne gangen, men føler skuldrene synker for hver dag som går! Er ikke lenge igjen til de magiske 12 nå :o) Skal til jordmor neste fredag (10+5).. Skal tvinge henne til å høre etter hjertelyden da... hehe..

Vet det er litt tidlig, men jeg skal i konfirmasjon søndagen etter (11+0).

Hadde vært så moro og kunne poppe nyheten da med all familie tilstede :o).. Men det tør jeg bare om hun hører noen lyd!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei:) bra å senke skuldrene litt! :) Det har eg også gjort i det siste, er 10+2 idag.. Men tenker deretter at eg vil bli veldig skuffet viss det plutselig skjer noe galt, siden eg da er mindre "forberedt" på det. Altså forberedt er man jo aldig, men du forstår;). Skal ha jordmor time, og på tidlig ul om akkurat en uke, så viss alt er som det skal så sier vi det til familien den helga :))

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært på min første svangerskapskontroll hos legen.. Vi skrev ut helsekortet, tok noen blodprøver, målte blodtrykket.. osv...

Så spurte jeg henne om når det var mulig å høre liv i magen fra utsiden! Hun svarte meg med "ca. i uke 15". Hæ, sa jeg.. I min "Til mor" bok så står det at du kan høre fra uke 11 om du er veldig heldig...

 

Hun sa til meg at hun gjerne ville prøve hvis jeg ville.. Og, ja... Jeg ville :o)

 

Etter ca. 3 sekunder med leting så kom det en lyd som var mye raskere enn min egen puls... "Jøss" utbrøt hun.. "Her er det jo masse liv" Hun ble sittende sånn en god stund mens jeg fikk høre det lille hjerte banke iherdig!! <3 Lykke <3

 

I dag er jeg 10+4 og begynner å ane håp om at dette skal gå bra :o)

 

Hvordan gikk det med deg "GuttenMin09 <3 Baby14.03.12 <3" på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...