Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #1 Skrevet 18. august 2011 Jeg har nå ventet i 2mnd. Hun noterte seg navnet mitt i dag og skulle prøve å få en saksbehandler til å ta saken min.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Det er 3 mnd. behandlingstid på os så å ha ventet i 2 mnd. er ikke ølenge og du må nok regne med å vente i ca. 4 uker til
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Jeg vent i 6 mnd!! Det var noe helt sinnsykt forsinka og de brukte utrolig (enormt!!) lang tid selv om alt av pairer ble levert inn med en gang. Så du bør nok bare belage deg på litt venting, for ventetida er jo tre mnd minimun.
glorine Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Jeg ventet bare i 1 mnd. Men normalt er 3 mnd. Men de hadde gjort en feil hos meg med foreldrepenger, så derfor fikk de fortgang på ovwergangsstønaden
Anonym bruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Var det hos SKI forvaltning du over her ventet i 6mnd? Og når var det? Jeg hadde samme problemet i fjor, da fikk jeg pengene etter 4mnd. Det står 2mnd ventetid og de har ikke informert om lengre ventetid, rart de ikke sender ut nytt brev.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Jeg fikk dem på onsdag!!! Hjelper å mase ja. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg venter... Er vel 4 eller 5 mnd siden jeg sendte søknaden, skal ringe igjen i morgen! Fatter ikke at de kan bruke så lang tid... Siden vedtaket mitt bare kommer til å gjelde for et halvt år (utvidet os) så burde jeg vel egentlig bare slenge inn en ny søknad med en gang, så kanskje de er ferdig tidsnok neste gang!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 3 uker!!! ( trøndelag) Var nesten litt sjokkert jeg, hadde regnet med å vente i evigheter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå