Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex lørdag den 13. august, det viser seg at jeg er fertil mellom 13 og 18 august. Hadde sex bare på lørdag og da 2 ganger :)

Jeg har siden igår den 17.08 blitt super trøtt, orker ingenting og må ta små dupp iløpet av dagen. I tillegg kjenner jeg mensmurringer og litt dunking i ryggen.

Det er seff altfor tidlig å si om jeg er gravid eller ei nå på en graviditetstest.

Men hvor stor er sannsynligheten for at jeg er det?

Dette er overhode ikke planlagt da han jeg ahr ligget med ikke er barnefaren til mine andre barn......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen kjære deg, hvordan i all verden skal vi kunne vite det? Du blir akkurat like klok av å spørre kjøkkenspringen. Selvfølgelig kan du være gravid, eller så er du ikke det, og alle disse "symptomene" dine kan like gjerne være helt naturlige.

Det er INGEN her som kan si noen verdens ting om sannsynligheten for at du er gravid, noe mer enn hva du selv kan.

Det er bare en eneste ting å gjøre, og det er å vente til rett tidspunkt og så ta en test. Gjerne en digital en, så slipper du å lure.

Skrevet

Du har helt rett, men jeg vil nok bare ha en bekreftelse av andre ;/

Skrevet

Mja, skjønner jo det, men vi kan vel vanskelig hjelpe deg med dette, dessverre....

Skrevet

Det er 25 % sjangse for at du er gravid dersom du har hatt sex uten prevansjon. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...