Gå til innhold

Ja, da var vi i gang igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye unger skal pryde leverposteiboksene og foreldre, besteforeldre, tanter, søsken, tremenninger, onkler til veninna til moren til søsteren vil sanke stemmer til sine søte små. Det skal slenges dritt om andres barn, de er da ikke så søte, og nåde dem som syns det. Det er jo slettes ikke en rettferdig konkurranse heller, de som vinner er jo de som enten har populære blogger, mange venner på facebook eller driver hard kampanje for ungene sine... Skal det ingen ende ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe da?

Er jo bare å hoppe over inleggene.

Skrevet

Gjesper av innlegget ditt. DET er gammelt nytt. Hopp nå over det du ikke gidder å lese/stemme på da vel.

Skrevet

Enig..

Skal innrømme at jeg ett lite sekund vurderte å melde på ungene til den leverpostei-konkurransen, men så tenkte jeg at nei, det er jo samme greia som Lano og div, og jeg vil ikke vise fram ungene på den måten.

Og hadde jeg meldt dem på, så hadde jeg ikke prøvd å sanke stemmer verken her inne eller på facebook, noe som igjen hadde ført til at man ikke hadde vunnet.

Skal man ha en sånn konkurranse, så burde de ha egen jury for å bestemme hvem som skal vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...